У Нідерландах створили бренд місцевих барвистих овочів

Слідом за італійським брендом Fino Fresco та іспанським – Fresco del Sol нідерландська компанія De Mooij Amsterdam запускає новий бренд для місцевих продуктів: Classiq.
Про це повідомляє AGF.
«Під цим новим брендом ми збираємося пропонувати різноманітні фірмові страви з нашої країни. Ми починаємо з жовтої, фіолетової, чорної та білої моркви, жовтого буряка та буряка Chioggia, а також кореневої петрушки, але найближчим часом асортимент, безумовно, буде розширено», — говорить Денні де Муій, представник De Mooij Amsterdam.
Він зазначив, що кольорова продукція стає дедалі популярнішою. Вона додає кольору домашнім стравам та стравам закладів громадського харчування.
«Ми також бачимо, що наші приватні торгові марки стають дедалі важливішими. Клієнти точно знають, чого очікувати від наших брендів, і завдяки цьому розширенню ми можемо створити визнання нашого голландського асортименту», – підкреслив Денні де Муій.
Читайте також: Ізраїльську різнокольорову моркву постачають в США, Росію та ЄС