Тепличники Львівщини можуть вирішити проблеми збуту овочів

Компанія Green Wave з вирощування овочів, зокрема, салатів, у вертикальних теплицях запровадила програму «Дочірня теплиця», яка дає можливість іншим виробникам співпрацювати разом з Green Wave в одній команді, забираючи ризики на себе.
Про це у своїй статті для журналу «Плантатор» розповів Володимир Новий, співвласник Green Wave.
«Дочірню теплицю ми оснащуємо всім необхідним обладнанням для вирощування, посаджені в ній паростки доводимо до певного рівня, коли більшість агротехнологічних ризиків вже пройдені, – написав він. – І останні 15 днів «вибуху» рослина «доїжджає» безпосередньо на місці реалізації. Такий підхід дає нашому партнеру унікальну можливість не працювати з ринком збуту».
Green Wave вирішила взяти на себе збут, а не просто продаж обладнання, адже одна з суттєвих проблем українського ринку – стихійна конкуренція з головною перевагою демпінгом, пояснює Новий.
«У будь-якому бізнесі якщо відкривається магазин, то навпроти незабаром відкриється інший, і у більшості варіантів там буде нижча ціна на товар, – зазначив аграрій. – Щоб обходити подібні речі, ми займаємося збутом централізовано, а партнер отримує винагороду за дорощення рослин. Оскільки з нашим продуктом майже неможливо конкурувати якістю принаймні у Львові, такий підхід дає можливість тримати стабільну ціну на ринку, планомірно його насичуючи, забезпечити рівномірний попит. І лише коли ми розуміємо обсяг цього ринку, створюємо дочірні ферми, які йому відповідають. Вони мають загально спільну потужність на 50% меншу, ніж розміри самого ринку, щоб наші партнери не несли ніякого ризику зі збутом. Продукцію, якої не вистачає на ринку, забезпечує велика материнська ферма, розташована у Золочеві».
Читайте також: Салат Green Wave вирощується з інженерним підходом