Тенденції в упаковці ягід: приваблива, прозора, зручна
У світі сьогодні надзвичайно велику увагу приділяють упаковці ягід – адже саме вона робить ягоди привабливим товаром.
На цьому наголосила експерт компанії «УкрАгроКонсалт» Ольга Мозгова.
Пропозиція товару в зручній привабливій упаковці збільшує продажі. Світові виробники експериментують з упаковкою ягід: розділяючи добову норму на три перекуси; упаковуючи одну ягоду в коробку на кшталт торта або тістечка тощо.
Найкращий варіант – прозора упаковка, щоб покупець бачив ягоду. Упаковка в форматі eat&go передбачає відмову від скла.
Купівля товару з доданою вартістю підвищує рівень задоволеності покупця, зауважила Ольга Мозгова. А стабільно висока якість продукту підвищує довіру до постачальника та зміцнює зв’язки.
Додати коментар