Овочі - Ягоди - Сад
Головне:
Під час карантину важливо зберегти логістичні потоки для забезпечення аграріїв насінням, - думка За два місяці Україна закупила за кордоном 6 тис. тонн сиру У Канаді послугами агроавіації користується кожен четвертий-п’ятий фермер У групі компаній «Олстас» знайшли спосіб уникнути промивання ґрунтових гербіцидів Зорянський елеватор на Рівненщині завершує відвантаження зерна Компанія FMC розпочала реєстрацію препаратів для захисту томатів від південноамериканської томатної молі Вітчизняні борошномели закликають владу тимчасово обмежити експорт зерна, аби запобігти здорожчанню хліба АМКУ призупинив впровадження «Укрзалізницею» нового договору про надання послуг На термінал Neptune зайшов під завантаження найбільший балкер Про нові органічні малинники площею 40–50 га на кілька років можна забути, – експерт
Овочі - Ягоди - Сад

Супермаркети зацікавилися митою картоплею

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Національні мережі супермаркетів «Новус», «МегаМаркет», «Сільпо», Fozzy, «Фора» та  «АТБ» почали виявляти посилений інтерес до митої картоплі, запитуючи про таку продукцію сільгоспвиробників.

Про це повідомляє Українська асоціація виробників картоплі (УАВК).

За словами виконавчого директора УАВК Оксани Руженкової, упродовж осені 2019 року до асоціації зверталося чимало категорійних менеджерів торговельних мереж із проханням надати інформацію і контакти господарств, що можуть постачати миту картоплю. Зокрема, менеджери «Фори», де проводиться ребрендинг і взято курс на задоволення потреб споживачів середнього рівня достатку, повідомили, що відтепер орієнтуються на загальноцивілізаційні санітарні вимоги і мають намір упродовж 2020-2021 рр прибрати з полиць продукцію із залишками на ній землі.

«Подібна картина наразі спостерігається в усіх супермаркетах «Новус», «МегаМаркет», структурах Fozzу Group («Сільпо», Fozzy, «Фора»), мережі «АТБ». На їхніх полицях в наявності як немита, так і мита картопля. Немита в роздріб коштує в межах 11,5-12,5 грн, мита і нефасована – 17 грн. Цікаво, що споживачі більш охоче розглядають і купують митий товар, ніж продукцію з землею, що має більш програшний, нетоварний вигляд», — сказала Оксана Руженкова.

Поки що  в Україні промислове обладнання для миття і шліфування картоплі мають лише три підприємства: Green Guild Group (ТМ «Матуся Потуся», «Вовка Морковка», «Пані Цибулька», «Бурякович»), ПП «Імпак» (ТМ «Овочиста»), агрохолдинг «АТК» (ТМ «Фреш-Ко»).

Читайте також: Названо найурожайніші сорти картоплі

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!