Продавати овочі та ягоди дорожче допомагає два правила
Богдан Лутчин, засновник ФГ «Беррі Прикарпаття» вважає, що продавати овочі та ягоди дорожче допомагають два принципа: прямі продажі споживачам та реклама через публічність.
Про це йдеться у публікації в журналі «Садівництво по-українськи».
«Коли ви отримали добрий урожай, і все у вас йде добре, виникає ще одна думка – як його продати найдорожче, – розповів засновник «Беррі Прикарпаття». – Ми дотримуємось двох правил. По-перше, працюємо без посередників, це дає нам плюс 10% до собівартості. По-друге, ніколи не цураємось реклами. Яким би ти серйозним і класним спеціалістом не був, ти маєш про себе заявити. Наприклад, нині покупець, що платить гроші за продукт, бажає знати, звідки цей продукт. Ми розповідаємо про нашу продукцію все, що хоче знати споживач, — якщо йому треба знати більше, він може приїхати до нас на поле».
Це невелике господарство запроваджує багато промозаходів. Бере участь у крафтових ярмарках Івано-Франківська, які відбуваються там щоп’ятниці та щосуботи, – подає себе як крафтовий виробник і на цьому має вищу ціну, проводить Дні поля не лише для колег по цеху, а й для споживачів.
«Якщо люди по сарафанному радіо приїжджають до нас за кавунами й бачать тут ще перці та полуниці, то вони купляють ледве не все та ще й за такою ціною, на яку в місті навіть увагу не звернули б, – зазначив Лутчин. – Адже покупець бачить, де і як росте ця продукція. Коли ти починаєш відкрито розповідати про свою практику, до тебе приїжджають журналісти, телебачення – це все також реклама».
Читайте також: Перці, як додаткова культура, можуть дати $3 тис. з тунеля