Новий сад треба починати зі стратегії продажів, – експертка
Закладаючи нові насадження садів та ягідників на кошти державного гранту, треба починати зі стратегії не виробництва, а продажів, вважає Марія Лакеєва, експертка плодоовочевого ринку України.
Про це вона розповіла в коментарі журналу «Садівництво по-українськи».
Виробники мають зважено підходити як до вибору культур, так і до сортового складу та технічного оснащення господарства, зазначила вона.
«Будь-яка культура може бути перспективною та прибутковою – все залежить від того, як фермер підійде до процесу виробництва та маркетингу. Адже спочатку варто визначитись із потенційним ринком збуту та його потребами, а вже потім слід обирати культури, сорти, тощо», – вважає експертка.
На думку Марії Лакеєвої, варто враховувати й той факт, що внаслідок реалізації державної грантової програми на сад/ягідник суттєво збільшиться і кількість гравців на ринку, у тому числі й тих, хто до цього в кращому випадку були дотичні до сектору або мали певний досвід у садівництві.
Читайте також: На форумі «Інтенсивний сад» обговорюватимуть собівартість, збут, зберігання продукції