Названо овоч з найбільшою націнкою супермаркетів
Найвища націнка в листопаді у супермаркетах України в плодоовочевій категорії товарів була на моркву – в середньому 72%.
Про це повідомляє Еast-fruit.
«Найприбутковішим товаром для супермаркетів України в плодоовочевому відділі в цей час виявилася морква. Середня націнка на моркву сягала 72% і була трохи вищою в Києві, ніж у Дніпрі. До речі, саме щодо моркви у овочівників було найбільше скарг, тому що ціни на неї в цьому році в середньому знизилися на 60% порівняно з минулим роком», – прокоментував економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (FAO) Андрій Ярмак.
На другому місці за рівнем доходності виявився столовий виноград, на якому супермаркети також заробляли близько 72% щодо середньої оптової (закупівельної) ціни.
Тепличні томати посіли третє місце – на них супермаркети заробили в середньому 58% від закупівельної ціни.
Націнка на огірках була значно нижчою – лише 28%.
Видання зазначає, що незважаючи на різке зростання оптових цін на яблуко в цьому сезоні, середня націнка на найдоступніше яблуко мереж супермаркетів становила 56%. Трохи нижчою була націнка на цибулю ріпчасту – близько 49%.
Моніторинг рівня націнок у супермаркетах всіх без винятку популярних мереж супермаркетів Києва і Дніпра проводився в листопаді 2019 року.
Читайте також: Експерт назвав причини низької ціни на моркву