Овочі-Ягоди-Сад

Логістика завадила співпраці ягідника з торговельною мережею

ТДВ «Любокут», що в селі Воскресенка Запорізької області вирощує 6,8 га малини, реалізує продукцію на гуртовому ринку, бо у торговельну мережу доводилося возити 450 км.

Про це повідомляє журнал «Плантатор».  

«Малина в холодильному приміщенні довго не залежується: удень її збирають, перебирають і охолоджують, а вночі ягода вирушає у свіжому вигляді на місцеві ринки, – йдеться у публікації. – Значну частину свого врожаю ТДВ «Любокут» реалізує на гуртовому ринку в Запоріжжі».

«Любокут» пробував співпрацювати з торговельними мережами, але зрештою від такої співпраці відмовилися передусім через логістичну складову. 

«Одна річ, коли ми веземо продукцію на гуртовий ринок у Запоріжжя, і це шлях у 120 км. А інша справа, коли треба везти ягоду за 450 км, скажімо, у Харків, і тамтешній супермаркет може прийняти лише 100–200 кг, а в нас ягід у рази більше. Це невигідно», – пояснив Євген Дмитренко.

Читайте також: Нереалізовану свіжу малину переробляють на варення