Лазерне маркування фруктів і овочів економить упаковку
За шість років нідерландська компанія Eosta заощадила 500 тонн пластикової упаковки та наклейок за допомогою своєї технології лазерного маркування органічних продуктів. У компанія також каже, що енергозбереження за допомогою лазерного маркування еквівалентно 2,2 тис. тонн викидів CO2.
Про це повідомляє Groenten&Fruit.
Лазерне брендування використовується в Швеції, Німеччині та Швейцарії та Нідерландах.
Відповідно до законодавства, споживач повинен мати змогу бачити різницю між звичайними та органічними продуктами.
«Найбільш екологічна форма упаковки — це не упаковка», – сказав Пол Хендрікс, менеджер з упаковки компанії Eosta.
Читайте також: Канадські фермери покривають огірки їстівним спреєм