Овочі-Ягоди-Сад

Лазерне маркування фруктів і овочів економить упаковку

Лазерне маркування фруктів і овочів економить упаковку

За шість років нідерландська компанія Eosta заощадила 500 тонн пластикової упаковки та наклейок за допомогою своєї технології лазерного маркування органічних продуктів. У компанія також каже, що енергозбереження за допомогою лазерного маркування еквівалентно 2,2 тис. тонн викидів CO2

Про це повідомляє Groenten&Fruit.

Лазерне брендування використовується в Швеції, Німеччині та Швейцарії та Нідерландах.

Відповідно до законодавства, споживач повинен мати змогу бачити різницю між звичайними та органічними продуктами. 

«Найбільш екологічна форма упаковки — це не упаковка», – сказав Пол Хендрікс, менеджер з упаковки компанії Eosta.

Читайте також: Канадські фермери покривають огірки їстівним спреєм