Краща тактика – продавати яблука рівномірно
Якщо рахувати економіку за п’ять років, можна побачити, що рівномірно розподіляти обсяги яблук та продавати протягом всього сезону – вигідніше, ніж тримати об’єм на пізній сезон.
Таку подальшу тактику для виробників експортного продукту та взагалі для садівників у цьому маркетинговому сезоні радить Володимир Гуржій, керівник компанії USPA Fruit, у матеріалі журналу «Садівництво по-українськи».
«А взагалі, я взагалі раджу одну тактику – продавати завжди, коли є така можливість. Вона працює за будь-якої погоди та політики. Звісно, що старожили яблучного бізнесу тепло пам’ятають часи, коли продавали в травні яблуко в РФ за шалені гроші. На цих прибутках фактично побудувалось українське садівництво. Але часи змінюються», – зазначив керівник компанії-експортера.
При цьому він зауважив, що в умовах воєнної економіки потрібно виходити з власних кеш-флоу та стабільності, а також географії розташування виробництва – адже стратегія для Закарпаття та Дніпра різні.
Нагадаємо, 31 січня у Львові відбудеться щорічний масштабний професійний форум для садівників «Інтенсивний сад», який проводить журнал «Садівництво по-українськи». На ньому обговорять вплив війни на садівництво з боку виробників фруктів. Планується висвітлити особливості збуту зерняткових і кісточкових в умовах воєнного часу, нові умови експорту і його напрямки.
Ознайомитися з програмою заходу та зареєструватися для участі у можна на сайті форуму «Інтенсивний сад».