Картоплярі все більше орієнтуються на супермаркети, – експерт
На думку Ігоря Чечітка, директора насіннєвої компанії HZPC Ukraine, за останні 10 років в українському картоплярстві відбулися значні зміни. Все більше виробників орієнтуються на мережі супермаркетів, їхня продукція більш глибоко доробляється.
Про це повідомляє журнал «Плантатор».
«Змінюється все: клімат, самі українці та їх уподобання, структура ринку тощо, – розповів він. – Все більше значення в реалізації займають торговельні мережі, зростає потреба на паковану і миту картоплю, з’являються запити на чищений та вакуумований продукт. Ринкове середовище стає більш системним, зрозумілим і чітким».
Водночас, на думку експерта, не вирішено багато завдань, які ускладнюють розвиток сектору. Основні з них — це сірий ринок насіннєвої картоплі, проблеми з доступом до води та зрошення, відсутність доступу до дешевих кредитів та спричинені цим складнощі в технічному переоснащенні виробництва.
«Практично відсутня ефективна державна політика розвитку і підтримки картопляного сектору, через що виробництво картоплі в Україні зменшується, тоді як у сусідніх країнах збільшується», – наголосив Ігор Чечітко.
Але, на його думку, навіть у цій ситуації українські фермери вчаться й зростають.
Читайте також: Уряд схвалив концепцію державної програми розвитку овочівництва до 2025 року