Фермер розповів як створити органічні острівці в супермаркетах
ТОВ «Дунайський аграрій» у селі Саф’яни на Одещині не вирощує ті групи овочів та фруктів, в яких доведеться зіткнутися з жорсткою конкуренцією крупних конвенційних виробників. Пропозиції обговорюють з представниками торговельних мереж перед підписанням контракту. Таким чином рітейлери погодилися на створення органічних острівців у магазинах.
Про це повідомляє журнал «Плантатор».
«Спочатку ми в господарстві плануємо, що, скільки і в які терміни можемо виростити, – розповів Роман Дяжук, директор «Дунайського аграрія». – Приміром, ми не вирощуємо, а значить, і не зберігаємо пізню картоплю, бо нам немає сенсу змагатися з великими виробниками, які спеціалізуються на цьому овочі. І яблук немає зимових, бо таких в Україні буде вирощено чимало. Столові буряки в нас лише пізні, сіємо їх на початку липня, бо ранні у відкритому ґрунті потрапляють під заморозки. Баклажани і огірки також пізні, інакше у спеку ризикуємо втратити рослини».
Частину продукції після сортування й охолодження підприємство відправляє на продаж одразу, щось закладає на тимчасове зберігання. Довго, аж до березня, зберігає в холодильнику лише батат, оскільки має для нього окрему, до речі, унікальну для України камеру зі спеціальним режимом. Завдяки їй бататом торгує до весни.
«Всі наші пропозиції обговорюються з представниками торговельних мереж, – поділився керівник підприємства. – Далі укладаємо договір, де прописуємо вид продукції, сорти, обсяги, прикладаємо фото. Супермаркети, як і ми, зацікавлені в хороших продажах органічної продукції. Наразі нами розпочато спільний проєкт створення на їхніх торговельних площах органічних острівців. Ініціатива йшла від нас, а вони ідею підхопили й готові її втілювати в життя».
Читайте також: В Ізмаїльському районі Одещини хочуть створити овочевий бізнес-кластер