Експорт лохини зріс на 40%
Експорт української лохини цього року показує значну динаміку внаслідок виходу на ринок нових гравців.
Про це в ринковому огляді журналу «Садівництво по-українськи» розповів Тарас Баштанник, президент Української плодоовочевої асоціації (УПОА).
«Завдяки певному пулу великих компаній, Україна досить активно експортувала цього сезону – значно більше, ніж минулого року, – розповів Тарас Баштанник. – Статистики ще немає, але зі спілкування з гравцями ринку, можна сказати, що ріст приблизно на 40%».
Сплеск експорту президент УПОА пояснює тим, що на експортний ринок вийшло значно більше українських гравців. Якщо раніше це були переважно компанія «Бетек» та ще одне-два підприємства, то у цьому році можна нарахувати вже 8-9 компаній, які почали експортувати. Серед них, крім «Бетека», – «Нікдарія», «Грасс Авеню», «Артіль», «Блуберрі», «Екопарк» та інші.
Читайте також: Українська лохина стала експортуватися краще