Експертка обґрунтувала вигоду часниківництва
Співвласниця часникової компанії «СП УкрАп» Ганна Морозова спрогнозувала високі ціни на часник наступного року через зменшення посівних площ в Україні та чотирирічний цикл подорожчання. Українські виробники також можуть експортувати продукцію на високомаржинальні ринки США та Японії.
Про це вона розповіла у коментарі AgroTimes.
«Думаю, наступного року часниківникам пощастить. Це буде один з чотирьох років із високими цінами. Крім того, ми бачимо, скільки фермерів відмовилися вирощувати цю культуру», сказала вона.
На думку експертки, нині у фермерів є набагато більше можливостей опанувати технології та знайти ринки збуту продукції, ніж навіть три роки тому.
«Нас настільки небагато на цьому ринку, що ми маємо бути один одному партнерами. Якщо ми, як партнери, зможемо експортувати продукцію, то заробимо набагато більше, ніж поодинці», — сказала Ганна Морозова.
На її думку, через торговельну війну США та Китаю,українським експортерам відкриваються ринки Сполучених Штатів. Адже на китайський часник, який займав 70 відсотків ринку Америки, ввели мито 25 відсотків. Також є доступним ринок Японії, хоч він і далекий, але має інші ціни та іншу маржу.
Додати коментар