«Агро Патріот», незважаючи на пожежу, націлився на ринок часнику США та Канади
Українська часникова компанія «Агро Патріот» з Одеської області, незважаючи на згорілі виробничі потужності, планує вийти на ринок США та Канади.
Про це повідомляє FreshPlaza.
«Із жовтня по липень ви в основному знайдете китайський часник на прилавках супермаркетів. Основна причина цього полягає у відсутності можливостей для довготривалого зберігання в країні. Тому основні продажі в Україні та експорт тривають лише з серпня по листопад», — розповіла генеральний директор «Агро Патріот» Наталія Сударкіна.
На її думку, український часник має великий потенціал — сильний смак і великий розмір зубчиків (кожна голівка складається з 4-6 зубців). Основними ринками збуту для України є країни Балтії та Білорусь. Менші замовлення йдуть до Польщі, Німеччини, Великої Британії.
«Однак увагу нашої компанії зосереджено увагу на США та Канаді. Основним нашим конкурентом залишається Китай, оскільки їх вартість важко перемогти. Але український часник має зовсім іншу якість, тому ми не знижуємо ціни, щоб їм відповідати»,— наголосила українська експортерка.
Вона розповіла, що цей рік був досить складним для українських часниківників, оскільки велика кількість часнику мала малі розміри.
Однак у компанії придумали, як використати цей невеликий часник.
«Це відмінна сировина для переробки, тому український сорт дуже пекучий містить більше 45% твердих речовин. Тому ми запустили програму переробки. Ми виробляли такі продукти, як сушений часник, очищений зубчик, а також продавали високоякісну заморожену продукцію. Наш склад вміщує близько 1 тис. тонн часнику».
На жаль, цей склад та переробний завод нещодавно згоріли. І тепер власники збирають пожертви на відновлення виробництва та робочих місць.
Читайте також: Часник із гірського села став місцевим брендом
Додати коментар