Овочі-Ягоди-Сад

70% фермерського соку має брендовану упаковку

70% фермерського соку має брендовану упаковку

Близько 70% фермерів, що переробляють власні яблука на сік, мають свою упаковку та торгову марку.

Про це в інтерв’ю журналу «Садівництво по-українськи» розповіла Віталіна Семерог, співваласниця ФГ «Валентина, що у святошинському районі на Київщині.

Фермерка розповіла, що їхнє піддприємство переробляє на сік не тільки власні яблука, а ще й надає послуги з переробки багатьом фермерам, які мають від 2 до 30 га саду.  

«Сьогодні наші потужності завантажені власними яблуками лише на 50%, решта від замовників. Наприклад, яблука з агрофірми «Пурпурівська» (Кіровоградська область) до нас приїжджають вже років три-чотири. Власник привозить своє паковання, герметичний пакет ми йому забезпечуємо. Це тип упаковки bag in box. Розлитий сік фермер забирає, коли привозить чергову партію яблук. Сік продає він у власному фермерському магазині. Для тих, у кого немає власного паковання, ми зробили стандартну «ноунейм». Проте вже 70% тих, кому ми віджимаємо, мають забрендовану коробку і власну торгову марку», – поділилася Віталіна Семерог.

Читайте також: Власне виробництво соку дозволяє продати врожай вигідніше