36% витрат нідерландців на овочі припали на на овочеві напівфабрикати
Нідерландці – чемпіони світу з нарізки овочів. У цій країні 36% споживчих витрат на овочі припадає на овочі, готові до приготування/нарізання. У Німеччині – 5%, у Франції – 8%, у Бельгії – 13%.
Про це повідомляє Groenten & Fruit.
«Більше практично не потрібно часу на приготування, споживачі обирають швидке та просте. Це також назва нової кулінарної книги Джеймі Олівера: «Ми більше не готуємо, ми розігріваємо». Готові овочі ідеально вписуються в цю канву», – зазначає видання.
У 2023 році продажі нарізаних овочів зросли вдвічі, а в 2024 році покупки цієї продукції виросли ще на 20% більше, у перерахунку на вагу.
Найбільш розповсюдженими овочевими напівфабрикатами є овочі для варіння, овочі для смаження та нарізані салати.
Пакетик готових овочів також часто можна знайти у візках пенсіонерів, які виросли в часи, коли проводили на кухні довше, ніж зараз. Щорічно 99%(!) усіх домогосподарств у Нідерландах регулярно купують нарізані овочі. Свіжі пакети добре підходять сім’ям з дітьми з доходами вище середнього. Самотні люди люблять їсти салати, а свіжозрізаним фруктам віддають перевагу переважно літні покупці.
Збут нарізаних фруктів дещо складніший, ніж нарізаних овочів. Іх продажі впали як у 2023, так і в 2024 роках. У часи, коли в магазинах все дорожчає, споживачі частіше ігнорують нарізані фрукти.
Читайте також: ТОВ «Воля» буде чистити, нарізувати, бланшувати та вакуумувати картоплю