Точка зору

Потреба в надійній, якісній і ефективній техніці — один із пріоритетів аграрного бізнесу

Артем Калашник
директор Лемкен-Україна

 

Створити цінність для свого клієнта, репрезентувати її та конвертувати у цінність для бізнесу — завдання непросте. Втім, довгострокові партнерські відносини в умовах висококонкурентного ринкового середовища вибудовуються лише на надійному підмурівку, а продажі стають об’єднувальною ланкою між усіма учасниками цього ланцюжка.

 

У цьому вкотре переконуєшся, аналізуючи ситуацію на ринку техніки й результати продажу обприскувачів, культиваторів, сівалок. Минулий рік у цьому сенсі став для нас рекордним. Ми йшли до цього, наполегливо напрацьовуючи свій клієнтський досвід і вибудовуючи корпоративну культуру. Звісно, потреба в надійній, якісній і ефективній техніці — один із пріоритетів аграрного бізнесу. Втім, важливо дбати й про підвищення лояльності клієнтів і дилерів. Саме цей виклик сьогодні постав перед кожним брендом, що працює в згаданому сегменті.

 

Зробивши ставку на партнерські відносини з дилерами, «ЛЕМКЕН» прагне надати їм максимальну підтримку. Передусім вони мають страхове покриття певного грошового ліміту, що дає змогу завозити техніку не під замовлення, а під майбутні продажі. Враховуючи, що не кожен клієнт завчасно визначається з потребами, а завод працює під замовлення, й терміни відвантаження становлять не менше ніж два місяців, такий формат роботи дає суттєві конкурентні переваги. Окрім того, дуже дієвим інструментом є демотури, які компанія проводить на допомогу дилерам.

 

Серед фінансових інструментів є й партнерські програми. Так, скажімо, цьогоріч разом із ОТР Leasing ми запровадили для наших партнерів лізингові програми. Зокрема, тепер техніку «ЛЕМКЕН» за умови авансу 50% можна придбати в лізинг на рік під 0,99% річних. Основні вимоги до претендентів на участь у цій програмі — це має бути юридична особа з терміном роботи від 3 років, що має стабільний фінансовий стан і позитивні показники грошових потоків. Детальнішу інформацію про умови й відсотки готові надати дилери нашої техніки.

 

За кредитними програмами, що «ЛЕМКЕН» веде разом із ProCredit Bank, гроші на купівлю техніки (до 7 млн грн) можна позичити в банку навіть без першого внеску — за умови, що кредит (під 14,5%) буде виплачений за 36 місяців. Звісно, що коротший термін користування кредитом і що більша сума першого внеску — то нижчі відсотки.

 

Такі програми кредитування ми маємо намір запустити і в партнерстві з іншими банками. А для тих покупців, котрі не хочуть користуватися послугами програм фінансування, компанія має опції зі здешевлення продукції.

 

Загалом клієнт нині дуже обізнаний. Розуміє, що вивчати техніку, її комплектацію, технологію — це економічна необхідність. Тож якщо раніше ми замовляли на заводі для всіх одні й ті ж самі моделі, сьогодні покупець вибирає «під себе» (із конкретними лапами, штангами тощо). Сучасний агровиробник добре орієнтується в тому, що саме йому потрібно, і які саме елементи для його агрегатів слід замовити.

 

Упродовж того часу, що я працюю в «ЛЕМКЕН», асортимент продукції збільшився в десятки разів. Вибір техніки дуже великий. Разом із тим потреби ринку дуже динамічно змінюються. Передусім розширюється цільова аудиторія споживачів високо функціональних сучасних агрегатів. Як показує практика, сьогодні вони працюють не лише у великих господарствах. Навіть фермери дедалі активніше звертають увагу на таку техніку.

 

Як відомо, останніми роками «ЛЕМКЕН» потужно інвестує у розвиток виробництва. На цих виробничих майданчиках виготовлятимуться запчастини й складники для нашої техніки. Така стратегія обіцяє компанії неабиякий розвиток вже у недалекому майбутньому. І це дає сподівання, що ми не лише утримаємо чи збережемо наявний рівень зростання, а й розширимо його.