Точка зору

Нам по дорозі з усіма, хто розділяє цінності Bednar

Михайло Кришко
комерційний директор BEDNAR в Україні

Обставини налаштовують усіх нас бути ефективнішими. І тим паче — у сільському господарстві. Його потенціал в Україні надзвичайно високий, а врожайність навіть у часи кліматичних змін та економічної нестабільності може зростати — питання лише в оптимальних технологіях і продуктивній техніці. Це успішно доводять ті агропідприємства, які оновили свої підходи і постійно вдосконалюються.

Цінності Bednar базуються на принципі, закладеному в слогані — Joy of farming (у перекладі з англійської — «Радість від господарювання»). Компанія орієнтована на розробку й виробництво інноваційного та легкого в користуванні продукту, що приносить задоволення від роботи, максимальну ефективність і прибутки. До речі, відсоток задоволених аграріїв у нас дуже високий і їхній досвід співпраці з Bednar однозначно матиме широке продовження. Нам по дорозі з усіма, хто небайдужий до хорошої техніки, інноваційних технологій та розділяє цінності нашого бренду.

Позиції компанії на ринку України дедалі більше зміцнюються: збільшується асортимент, зростає впізнаваність бренду Bednar, підвищується якість сервісного обслуговування. Та й реалії поточного року яскраво продемонстрували аграрній спільноті ключові переваги наших агрегатів. Вже нині техніка Bednar присутня в усіх регіонах України. Є господарства, що вже придбали по десятку агрегатів нашого бренду. А наступного сезону таких фермерів буде ще більше — я в цьому переконаний. Так само як і в тому, що завдяки співпраці з українськими агропідприємствами народжуватимуться нові технічні вдосконалення та прогресивні інженерні рішення Bednar.

У наші турбулентні часи, коли маржинальність сільгоспвиробництва досить нестабільна, бізнес надає перевагу не тільки технологічності й універсальності техніки, а й балансу ціни та якості. Це, власне, теж суттєва ринкова перевага Bednar. Економічна кон’юнктура Чехії, де розташовано завод компанії, курс чеської крони до євро, логістична близькість до України (всього 1 день для вантажівки) дали змогу сформувати більш привабливу ціну на наші агрегати, ніж пропозиції німецьких, шведських, французьких чи австрійських виробників (за умови однакових параметрів і характеристик). Тому наш бренд уже сьогодні успішно конкурує з основними іноземними представниками преміум сегменту.

На подальші перспективи свого продукту ми загалом дивимося дуже позитивно. Переконаний, що за рік­-два Bednar завоює суттєву частку українського ринку й досягне топових позицій по низці моделей, випередивши конкурентів. І це зовсім не захмарна, хоча й надзвичайно амбітна, ціль. У нас, до речі, на мій погляд, найсильніша за своїм потенціалом команда дилерів. Всі наші дилери з великим досвідом та сильними командами, а отже, здатні досягати значних результатів. Я ціную їхні фахові компетенції, бажання вдосконалюватися, готовність іти до мети разом з нами, розділяючи нашу стратегію роботи в Україні.

Ми прекрасно розуміємо, чого хоче аграрій і пропонуємо йому дієві рішення й технології. Зокрема, нинішнього року провели вже понад сто демонстрацій різних моделей нашої техніки по всій Україні. Зацікавлені аграрії мали нагоду на полі переконатися в продуктивності роботи агрегатів, отримати про них більш детальну інформацію, поспілкуватися з тими, хто вже має досвід роботи з технікою Bednar.

Як свідчить досвід роботи фермерів, які вже використовують наші агрегати, навіть у надскладних умовах можна бути в рази універсальнішими та успішнішими. Ефективність від вкладених інвестицій ще більш очевидна, коли навіть в непередбачуваних умовах йдеться про стабільність виробничих процесів, високу врожайність і прибутковість справи твого життя.