Шлюб України з Євросоюзом обіцяє нам європейський достаток і комфорт, але у невизначеному майбутньому. На сьогодні ж українські молочники повинні вирішувати зовсім інші завдання: на чому б ще заощадити, щоб собівартість виробленого молока вклалася в прийнятні для вітчизняного споживача рамки. Саме цьому питанню була присвячена конференція «Молочна ферма», організована спільними зусиллями журналу The Ukrainian Farmer і компанії «АГП Медіа».
Конференція відбулася 3–4 липня 2014 року: перший її день був присвячений заслуховуванню доповідей і їх обговоренню (для чого організатори орендували комфортний конференц-зал у Кременчуку), а на другий день учасники відвідали молочнотоварний комплекс «Петриківське молоко», що в селі Нова Прага на Кіровоградщині. На цьому новому сучасному підприємстві наші господарники мали змогу ознайомитися з установленим обладнанням, технологіями, а найголовніше — отримати максимально вичерпні відповіді від провідних спеціалістів комплексу.
У конференції взяли участь близько 150 небайдужих до галузі молочного тваринництва спеціалістів: керівники господарств, зоотехніки, ветеринарні лікарі, консультанти.
Допомогли організувати цей змістовний і цікавий захід низка компаній, зокрема: генеральні спонсори KUHN і «Ерідон Тех», офіційний партнер із ветеринарії Arterium, офіційний партнер із годівлі тварин Tekro.
Серед виступів, що прозвучали на конференції, окремо хотілося б відзначити інформаційно насичені доповіді, а саме:
Редакція журналу The Ukrainian Farmer висловлює вдячність усім учасникам за активну позицію в обговоренні складних економічних і технологічних питань, бажає великих надоїв і задоволення від праці.