В напрямку портів Великої Одеси фіксуються накопичення вагонів та кинуті потяги
Вагонопотік з зерновими вантажами переорієнтувався з західних кордонів на напрямок морських портів Великої Одеси. Фіксується зменшення обсягів передачі зернових вантажів на кордонах з Угорщиною, Словаччиною та збільшення обсягів передачі з Польщею, Румунією.
Про це в Телеграм-каналі «ЖД ЛОГИСТИКА» повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.
За його словами, впродовж лютого показник добового вивантаження вагонів із зерном в портах Великої Одеси коливається в діапазоні 1000 – 1540 ваг/доба.
Середньодобовий показник вивантаження вагонів в портах Великої Одеси становить 1 439 вагони за добу; за тиждень цей показник зріс на 36 ваг/доба або 2,57%.
Зменшилась наявність вагонів із зерном, що рухаються в напрямку портів Великої Одеси (зменшення з 7 752 вагонів до 7 623 вагонів, або 1,66% за останній тиждень ).
«Маємо накопичення вагонів та кинуті потяги (з вини отримувача) в напрямку окремих терміналів порту Одеса: Укрелеватор – 8 потягів; Олімпекс – 2 потяги; Новотех Термінал – 1 потяг», – зауважив Валерій Ткачов.
Він також повідомив, що черга вагонів з зерном в напрямку порту Ізмаїл зросла на 24 вагони або 5,49% (з 437 вагонів до 461 вагонів).
Середньодобовий показник вивантаження вагонів з зерном в порту Ізмаїл становить 110 вагони за добу, за тиждень показник зменшився на 9 ваг/доба або у 7,56%.
Збільшенню вивантаження в портах заважають постійні повітряні тривоги (персонал портових операторів вимушений знаходитися в бомбосховищах).
Нагадаємо, 93% української агропродукції експортується через порти Великої Одеси та Дунаю.