В Маріупольському порту модернізували конвеєрне перевантажування зернових
В Маріупольському порту облаштовано дві нові конвеєрні лінії, одна з яких почала працювати в грудні 2020 року, а друга місяцем пізніше.
Про це повідомляється на Фейсбук-сторінці ДП «Маріупольський морський торгівельний порт».
Зокрема, за їх допомогою наразі на четвертому причалі завершується навантаження 5470 тонн пшениці на т/х «FRIENDS RS1».
Вивантаження пшениці з автомобілів-самоскидів проводиться в бункера українського виробництва – БНП-12 КОВЧЕГ, далі по шнековому механізму вантаж надходить в телескопічний конвеєрний перевантажувач BRESTON, який здійснює завантаження трюму судна.
Продуктивність конвеєрної лінії безпосередньо залежить від кута нахилу транспортера до борту судна. При куті нахилу 20˚ продуктивність – 120 тонн/год, а в процесі навантаження, зі зміною осадки, досягає 200 тонн/год і вище. Значним плюсом експлуатації бункерів і конвеєрної лінії в цілому, є швидкість вивантаження автомобілів-самоскидів, яка в середньому становить 4 хвилини (при роботі крана, обладнаного лотком – близько 5 хвилин)
Провівши аналіз технологічних процесів, фахівці прийняли рішення підняти один з перевантажувачів на висоту близько 1 метра, поставивши його на трейлер, тим самим досягнувши більш оптимальних показників. Модернізація конвеєрного перевантажувача показала ефективність і можливість завантажувати судна з висотою борту 5-6 м (включаючи висоту комінгса люка). Далі, після підготовки конструкторської документації, BRESTON планується підняти ще на 90 см. Це дозволить комфортно, з високою продуктивністю обробляти судна з висотою надводного борту до 7 м, тим самим досягти продуктивності в 200 т/год, і при безперервному потоці автомашин – до 2000 тонн в зміну на одну лінію. Але що не менш важливо – обидві конвеєрні лінії мобільні і здатні працювати на будь-якому причалі, в залежності від виробничої необхідності.
Нагадаємо, Маріупольский порт з початку березня обробив 22 тис. тонн зернових.