Елеватор

«Укрзалізниця» ініціює створення терміналів на кордонах з ЄС

перевезення зернових вантажів

«Укрзалізниця» пропонує бізнесу свої потужності, запрошує долучитися до будівництва терміналів на західних кордонах та допоможе аграріям з логістикою добрив і дизельного пального.

Про це повідомляє пресслужба «Укрзалізниці».

«У мирний час залізниця була головною артерією економіки. Під час війни ми стали опорою безпеки. Евакуація та гуманітарка стали вже частиною нашої щоденної системної роботи, і тут ми вже теж працюємо за графіком», — повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

Укрзалізниця пропонує свої виробничі потужності в центральній та західній Україні для релокації виробництв зі сходу країни.

 «Оті всі надлишкові цехи та інша виробнича інфраструктура були для нас тягарем у мирний час, а зараз дають нам можливість розмістити сторонні виробництва. По суті разом з Мінекономіки ми будуємо на виробничій інфраструктурі УЗ великий технопарк», — зазначив Олександр Камишін.

Він додав, що у мирний час практично весь експорт та імпорт України орієнтувався на морські порти. Війна показала, що така стратегія ненадійна, коли поруч скажений сусід. Війна скоро закінчиться, але скажений сусід залишиться. Тому потрібно будувати інфраструктуру для розвитку експорту та імпорту через західні кордони. Це і буде справжня євроінтеграція.

«Спільно з Мінекономіки ми пропонуємо приватному бізнесу будувати термінали на стиках з Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією. Ми надамо головне — залізничну інфраструктуру. Решту допоможе місцева влада. Проговорили це з губернаторами Львівщини Максимом Козицьким та Закарпаття Віктором Микитою, а також мером Львова Андрієм Садовим. Усі вони підтримують таку ініціативу», — розповідав керівник УЗ.

Також Олександр Камишин констатував, що спільно з МінАгро «Укрзалізниця» допоможе аграріям з логістикою дизпального та добрив.

 «Досить тягати тракторами російський металобрухт, пора сіятись», — резюмував Олександр Камишін.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» удвічі збільшить пропускну спроможність прикордонних переходів з ЄС. Раніше в «Укрзалізниці» розповіли про альтернативні шляхи експорту агропродукції.