Тарифи на морські перевезення дуже впливають на ціноутворення кінцевої продукції, - думка
Українські виробники мають прекрасні перспективи у Австралії, але наразі тарифи на морські перевезення дуже впливають на ціноутворення.
Про це розповів співзасновник Австралійсько-Української Торгової Палати (AUCC), Представник Палати у штаті Західна Австралія Дмитро Легейда під час онлайн зустрічі «Чесний четвер. FOCUS: відкриваємо нові експортні та імпортні можливості».
За його словами, наразі йдуть перемовини щодо експорту яблучних чипсів українського виробництва до торгівельних мереж зеленого континенту.
«Але, на жаль, Австралія дуже далеко. Контейнер від українського виробника до австралійського споживача йде близько місяця. Особливість моменту полягає в тому, що вартість морських перевезень дуже зросла, що впливає на ціну. Зараз для нас головна проблема – не отримати найбільш привабливу ціну за товари від українського виробника, а скоріше знайти найбільш ефективний й найменш грабіжницький рейд для нашої логістики. Бо ціни зросли удвічі, утричі, а по деяких перевезеннях навіть у чотири рази», – зауважив Дмитро Легейда.
Він сподівається на те, що таке ціноутворення на морські перевезення не буде довготривалим й вартість контейнерних перевезень не буде надто впливати на ціни кінцевої продукції.
Нагадаємо, австралійська пшениця може потіснити чорноморську на ринках Азії.