Елеватор

Потенційне зменшення вартості логістики напрямку глибоководних портів та кордонів з ЄС приблизно однакове, - думка

Потенційне зменшення вартості логістики напрямку глибоководних портів та кордонів з ЄС приблизно однакове, - думка

Кожен елеватор в Україні та у світі надає послуги зі зберігання й відвантаження зерна в напрямку конкретного ринку збуту.

Про це в своїй колонці для AgroTimes розповів комерційний директор компанія Spike Brokers Олександр Соловей.

На його переконання, наш новий досвід завжди штовхатиме нас далі. Тому навіть за умов повноцінної роботи глибоководних портів інтерес до експорту суходолом і Дунаєм не зникне.

«Вартість загального ланцюжка буде визначальною в частині формування товаропотоків у тому чи іншому напрямку, і потенційне зменшення вартості логістики в обох напрямках — приблизно однакове й становить близько 25–30 дол./т. Тому, коли є альтернатива, не обов’язково дивитися тільки в напрямку. Проте, ураховуючи, що ринок — це живий організм, який чутливо реагує на попит і пропозиції, важливо постійно за ним спостерігати й прораховувати ситуацію в моменті», – зазначив Олександр Соловей.

Нагадаємо, елеватори стануть мініпортами для української продукції. Також ми писали, що західноукраїнський регіон активно балансує між експортом суходолом та морськими перевезеннями.