Польські автоперевізники бачать в українцях конкурентів
Польські автоперевізники бачать в українцях конкурентів.
Про це під час брифінгу в Укрінформі повідомив віцепрезидент Асоціації міжнародних автоперевізників (АсМА) Володимир Балін.
Він нагадав, що страйки польських перевізників призупинено до 1 березня (зараз акції протесту з блокуванням пунктів пропуску проводять польські фермери, – прим. ред.). Наразі урядами України та Польщі за участі Єврокомісії. Проте якщо ці домовленості не влаштують польських перевізників, немає гарантії, що вони не поновлять страйки.
«Ми мали неофіційне спілкування з польськими перевізниками. Сьогодні польські автомобільні міжнародні перевізники – це найбільша спільнота на території ЄС. Незважаючи на те, що в нас уп’ятеро менше вантажівок, вони дивляться на українських міжнародних перевізників як на сильних потенційних конкурентів, як тільки Україна отримає членство в ЄС», – зазначив Володимир Балін.
Він констатував, що жодної конкуренції немає й те, що можна почути від польських перевізників – це інсинуації.
Володимир Балін нагадав, що однією з вимог польських перевізників є повернення дозволів. Проте насправді – це доволі болюче питання, адже за час повномасштабної війни ринки перевезень дещо змінились.
«За ці два роки кількість поїздок польських перевізників майже не змінились. Загальна кількість перевезень дійсно збільшилась й доля українських перевізників збільшилась», – зазначив президент АсМА.
Він нагадав, що ще до запровадження транспортного безвізу діяла система квот. Й починаючи з 2016 року польська сторона щороку погоджувала кількість квот, яка не задовольняла Україну.
«Якщо поляки повернуть дозволи, ми будемо будемо стояти, а поляки, можливо, будуть їхати. Адже не кожна компанія з оновленим рухомим складом відправить транспорт у країну, де йде війна. До того ж, не кожна страхова страхує від військових ризиків. Тому сьогодні не можна повертатися до дозволів», – додав Володимир Балін.
Нагадаємо, польські фермери висипають зерно з українських фур.