Елеватор

«Кернел» збільшив продажі бутильованої олії на 14%

«Кернел» збільшив продажі бутильованої олії на 14%

Аграрна група «Кернел» протягом І кварталу 2017 МР скоротила продажі у сегменті соняшникової олії на 7,8% – до $175,6 млн. Як зазначається у звіті компанії, вони були в межах очікувань і пов’язані зі зниженням відпускних цін, яке частково було компенсовано збільшенням обсягів продажів: на 7,2% – до 188,6 тис. тонн.

При цьому продажі бутильованої олії зросли на 13,7% – до $23,3 млн в грошовому вираженні і на 20,3% – до 21,3 тис. тонн в натуральному.

Внесок цього сегмента в EBITDA знизився до $12,6 млн, що на 52% гірше минулорічного показника і пояснюється дефіцитом насіння на ринку в травні-червні 2016 року.

Інтерфакс-Україна

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!