«Кернел» збільшив продажі бутильованої олії на 14%
Аграрна група «Кернел» протягом І кварталу 2017 МР скоротила продажі у сегменті соняшникової олії на 7,8% – до $175,6 млн. Як зазначається у звіті компанії, вони були в межах очікувань і пов’язані зі зниженням відпускних цін, яке частково було компенсовано збільшенням обсягів продажів: на 7,2% – до 188,6 тис. тонн.
При цьому продажі бутильованої олії зросли на 13,7% – до $23,3 млн в грошовому вираженні і на 20,3% – до 21,3 тис. тонн в натуральному.
Внесок цього сегмента в EBITDA знизився до $12,6 млн, що на 52% гірше минулорічного показника і пояснюється дефіцитом насіння на ринку в травні-червні 2016 року.
Додати коментар