Елеватор

Бізнес ініціює запровадження знижки на перевезення до Дунайських портів

Бізнес ініціює запровадження знижки на перевезення до Дунайських портів

Великі українські агровиробники пропонують Кабінету міністрів України поставити в рівні умови порти Одеси та Придунав’я й запровадити  30% знижку на залізничні перевезення до станцій Ізмаїл та Рені.

Про це повідомляє пресслужба Українського Дунайського пароплавства (УДП).
В УДП пояснили, що логістика до дунайських портів має довше плече, ніж до портів Великої Одеси.

«Це плюс 250 кілометрів автошляхів, або 200 кілометрів залізниці. Ми програємо конкуренцію навіть за умови однакових тарифів на фрахт та перевалку», – зазначили у пароплавстві.
В УДП нагадали, що ворог не припиняє завдавати удари по інфраструктурі Одеси, тому Україна має зберігати альтернативні експортні маршрути.
«Тому частина експорту має рухатись через Дунай. Ми обговорювали це на всіх галузевих заходах, форумах, конференціях. З нами погоджуються. Нас підтримують. Але в умовах критично низьких цін на зерно виробники і трейдери не готові втрачати заробіток (маржу) заради зменшення ризиків», – констатують у пароплавстві.
В УДП вважають, що запровадження 30%-ї знижки на на залізничні перевезення до портів Дунаю абсолютно виправдає себе, якщо умовою її отримання буде перевалка зерна на державний річковий або морський флот. Недоотриманий залізницею дохід держбюджет компенсує за рахунок доходу від фрахту.
У компанії додали, що інші дунайські країни дуже наполегливо лобіюють інтереси власних перевізників, адже увесь Дунай страждає від аномального падіння ставок і потоків вантажу.

Нагадаємо, сільгосппродукцію з прифронтових регіонів перевозитимуть за пільговими тарифами.