«Аскет Шиппінг» сформував свої потужності річкових перевезень
В «Аскет Шиппінг» повністю сформували свої потужності річкових перевезень до кінця жовтня 2020 року, ввівши в експлуатацію власний буксир-штовхач, який забезпечує проводку наших річкових барж “Дніпро 101” і “Дніпро 102”.
Така позиція заступника директора «Аскет Шиппінг» з експедирування Дмитра Малецького приводиться на Фейсбук-сторінці компанії.
«Цим складом ми встигли попрацювати листопад і грудень до закриття навігації. Перевозили вантажі по річці з Дніпра, Запоріжжя, з Мишуриного рогу до Миколаєва, Одеси, виконали кілька рейсів довантаження суден класу Panamax на банці Трутаєва, також надавали таку послугу як довантаження теплохода, що прямував з Миколаївського порту, на максимально допустиму осадку. Наші клієнти, для яких ми виконували послуги річкової логістики – компанії ADM, Cargill, Cofco, – розповів Дмитро Малецький.
Заступник директора «Аскет Шиппінг» акцентує, що ключові переваги річковий логістики – це одночасна доставка великої кількості вантажу однією баржею-буксирним складом з можливістю навантаження на зовнішньому рейді порту, що дозволяє вантажити теплохід на максимальну осадку.
««Аскет Шиппінг» має можливості одночасно доставити близько 8 тис. тонн вантажів. Для порівняння, цей обсяг відповідає 333 автомобілям (в межах норм навантаження 24 тонни) або 120 вагонам. Власні потужності накопичення вантажів в Запоріжжі (склад на 2 тисячі тонн) і в Дніпрі (майже 5 тисяч тонн) дають нашим клієнтам додаткові переваги – можливість сформувати партію товару повністю, щоб потім вже швидкими темпами завантажити її на баржі», – підсумував Дмитро Малецький.
Нагадаємо, «Аскет Шиппінг» в Бердянську з початку року перевалив більше 106 тис. тонн вантажів.