«Аграрний фонд» почав продавати вівсяні пластівці під власним брендом
ПАТ «Аграрний фонд» розпочав продаж вівсяних пластівців та суміші пластівців в торговельних мережах.
Про це повідомила прес-служба компанії.
Пластівці ТМ «ПАТ «Аграрний фонд» продаватимуться в упаковках по 400 і 800 г. Перша партія запакована в обсязі 38 тонн.
Нагадаємо, що в грудні 2015 року ПАТ «Аграрний фонд» розпочав продаж борошна в торговельних мережах під власною торговою маркою в упаковках по 2 кг. А з жовтня 2016 року на роздрібному ринку продається гречка під власною ТМ.
В планах «Аграрного фонду» – розширення лінійки бакалії і виведення на роздрібний ринок цукру, манки та інших круп під власним брендом.
Додати коментар