Елеватор

«Аграрний фонд» почав продавати вівсяні пластівці під власним брендом

«Аграрний фонд» почав продавати вівсяні пластівці під власним брендом

ПАТ «Аграрний фонд» розпочав продаж вівсяних пластівців та суміші пластівців в торговельних мережах.

Про це повідомила прес-служба компанії.

Пластівці ТМ «ПАТ «Аграрний фонд» продаватимуться в упаковках по 400 і 800 г. Перша партія запакована в обсязі 38 тонн.

Нагадаємо, що в грудні 2015 року ПАТ «Аграрний фонд» розпочав продаж борошна в торговельних мережах під власною торговою маркою в упаковках по 2 кг. А з жовтня 2016 року на роздрібному ринку продається гречка під власною ТМ.

В планах «Аграрного фонду» – розширення лінійки бакалії і виведення на роздрібний ринок цукру, манки та інших круп під власним брендом.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!