Техніка

Враження вітчизняних власників нових тракторів Case IH Puma 220 після першого сезону експлуатації машини

Стрибок «Пуми»

Стрибок «Пуми»

 Враження вітчизняних власників нових тракторів Case IH Puma 220 після першого сезону експлуатації машини.   

Донедавна як основний трактор у сегменті 150+ к. с. в Україні майже безальтернативно розглядали відверто фізично та морально застарілі моделі. Мовляв, навіщо купувати сучасну машину на кілька сотень гектарів… Однак за останні роки ситуація якісно змінилася й дедалі більше вітчизняних фермерів обирають по-справжньому сучасні трактори. 

Яскравий приклад — блискуча поява на ринку України інноваційних тракторів Case IH Puma 200 і 220 New, що мають підвищений попит серед власників невеликих і середніх господарств. Секрет такого успіху лежить на поверхні — команда Case IH запропонувала фермерам усього світу надійну, зручну і комфортну в роботі машину з помірними паливними апетитами. До того ж підкріплену лояльною ціновою політикою та відповідальним сервісом. 

Власне у цьому ми додатково переконалися, поспілкувавшись із новими власниками Case IH Puma 220, які придбали трактори буквально цієї весни. Пропонуємо вашій увазі їх неупереджені свіжі враження від цієї моделі. 

СЕРГІЙ ТАРАСЕНКО, директор ФГ «Агронива 2019» (Сумська обл.) 

— Ми обробляємо приблизно 400 ге ктарів земель у Роменському районі. Вирощуємо озимі пшеницю та ячмінь, соняшник, сою і горох. Трактор Case IH Puma 220 придбали навесні. Підходили до вибору нової машини дуже ретельно, і конкретно у цій моделі нам припала до душі його багата технічна оснащеність інноваційними технологіями. 

До цього для виконання основних робіт ми застосовували трактор ХТЗ, і звісно ж, тут навіть не йде про якесь порівняння! Наша «Пума» вже відпрацювала в нас майже 200 мотогодин, застосовували її переважно з 8-метровим культиватором на глибину 8–10 сантиметрів. Витрата пального становила 5–5,5 л/га. Також ми випробували її з 3-метровим глибокорозпушувачем на глибину 40 сантиметрів і також отримали як високу якість роботи (запасу потужності було більш ніж достатньо!), так і помірну витрату пального. 

Це надзвичайно комфортна в користуванні машина, і кожен робочий процес тут допомагає контролювати електроніка. Також сподобалася функціональна  навігація, яка чітко працює й дає змогу виконувати завдання швидше і точніше. Нам дуже посприяли представники компанії-дилера «НФМ Агро» — допомогли грамотно вибрати комплектацію, провели чітке передпродажне обслуговування й навчання. 

Підсумовуючи, скажу, що Case IH Puma 220 — дуже достойна машина із запасом потужності, розумною трансмісією, і хоча ми раніше розглядали ще потужніший трактор, однак переконалися, що нам «із головою» вистачає цієї моделі. 

ЯРОСЛАВ ГАВРИЛЕНКО, представник ФГ «Гавриленко» (Чернігівська обл.) 

— Обирали новий трактор, орієнтуючись передусім на його відмінну репутацію, позитивний дворічний досвід користування 110-сильним трактором Case IH, а також неабияке значення мала лояльна цінова політика від продавця — компанії «НФМ Агро». 

Він у нас відпрацював вже 170 мотогодин переважно на весняній оранці та передпосівному обробітку ґрунту з компактоматом. Агрегатувався з 5-корпусним плугом і продемонстрував дуже економну витрату пального — менше як 20 л/га із робочою глибиною 30–32 сантиметри. 

На чому хочу передусім наголосити як оператор машини — надзвичайно чутлива інтелектуальна трансмісія CVX, яка автоматично обирає оптимальні оберти й навантаження на двигун. Це забезпечує надзвичайну зручність керування, більшу продуктивність роботи та економію пального. До того ж нам є з чим порівнювати — маємо в господарстві трохи менший трактор іншого відомого виробника. 

Хочу також виділити високу комфортність умов роботи для оператора — кондиціонер, пневматичне сидіння, підресорена кабіна, оглядовість. І ще нам дуже подобається зовнішнє освітлення трактора, у якому цілковито використовуються LED-лампи. Це дає змогу нормально працювати у нічний час доби і якісно виконати роботу. 

Ну, і варто сказати про порядний підхід із боку дилера — у нас потрібно було замінити одну деталь за гарантією, і вони зробили це вчасно й повністю безплатно. Завжди телефонують, цікавляться, як працює машина. 

МИХАЙЛО КОСУХА, директор ПП «Іскра» (Чернігівська обл.) 

— Ми обробляємо 450 гектарів земель у Ніжинському районі Чернігівщини. Практикуємо переважно класичний обробіток ґрунту й вирощуємо озимі зернові, соняшник, кукурудзу та сою. 

Трактор Case IH Puma 220 із трансмісією Power Drive придбали цієї весни й поки що тільки починаємо освоювати його дуже багатий функціонал. Так, ми попрацювали з різними боронами з цією машиною навесні й уже після збирання агрегатували його з важкою бороною з робочою шириною 4,1 метра. «Пума» показує себе надзвичайно комфортною і маневреною машиною з великим запасом потужності й дає змогу максимально швидко і точно виконувати свою роботу. 

Обирали ми цю модель з огляду на позитивні відгуки наших колег-аграріїв, які придбали трактори Case IH Puma 220 раніше. До того ж ми вже маємо успішний досвід співпраці з компанією «НФМ Агро» і переконалися, що вони бездоганно виконують свої зобов’язання. Просто кажучи, ми зателефонували їм — вони відразу приїхали й розв’язали проблему. Відповідно, ми отримали сучасний надійний трактор, зроблений для людей, і водночас відмінний сервіс. 

З того, що я бачу нині, можу сміливо порекомендувати новий трактор Case IH Puma 220 усім вітчизняним аграріям.  

ДОВІДКА

Трактори Case IH Puma  

У тракторах серії Puma встановлено оптимальну за ефективністю й зручністю коробку перемикання передач під навантаженням PowerShift™ із досить широким діапазоном передач для руху вперед або назад. 

Тут установлено 6-циліндровий рядний двигун FPT NEF 6,75 л із системою керування потужністю Engine Power Management. Конструкція головки блока циліндрів із функцією Cross Flow допомагає підтримувати сторону забору повітря прохолодною. У циліндр нагнітається прохолодніше повітря для забезпечення кращого згоряння, більшого крутного моменту та меншого споживання пального. Трансмісія PowerDrive дозволяє перемикатися через усі передачі без розривів крутного моменту. Трансмісія CVX забезпечує чотири механічні діапазони передач з автоматичним перемиканням діапазону для максимальної ефективності. 

Уперше 100% механічної потужності доступні на швидкості меншій за 10 км/год, що ідеально підходить для буксирування важких вантажів. Водночас низькі оберти двигуна на високих ходових швидкостях скорочують транспортні витрати. 

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ