Техніка

Що потрібно знати про технічну підтримку і як взаємодіяти з постачальниками цих послуг

Хто подбає про сервіс

Хто подбає про сервіс

або Що потрібно знати про технічну підтримку і як взаємодіяти з постачальниками цих послуг.

Реалії показують, що будувати довготривалі партнерські відносини в агробізнесі сьогодні набагато складніше, ніж у подружньому житті.
Ще б пак! Удосконалюються агротехнології. Ускладнюються умови господарювання. Зростають вимоги до агрегатів. Диджиталізуються виробничі й управлінські процеси. А на перший план виходить репутація і здатність виконувати взяті зобов’язання. Про нюанси формування клієнтського досвіду ми поцікавилися у фахівців компанії «Мзурі Тех» (ГК «БТА Групп»), що вже понад 5 років надають аграріям широкий спектр сервісних послуг.

Домовляйтеся «на березі»

Головний виклик, що постав сьогодні перед ринком техніки, — якість сервісу. Щоб в гарячий сезон агрегат раптово не зупинився, як вкопаний, посеред поля (чи ще на виїзді з господарства), слід завчасно подбати про його технічне обслуговування. Із такою роботою в ідеалі бездоганно впорається той, хто найкраще знається на цій техніці, — її виробники та постачальники. Та лише від покупця залежить, чи вчасно він звернеться до сервісної служби дилера щодо ТО.
Загалом хто, що і коли має робити це передусім питання домовленостей. Зазвичай усі умови й обов’язки сторін чітко й вичерпно дрібним шрифтом прописують в угоді (і ще й в додатковій угоді від постачальника).

Готуйте сани влітку

Постачання та введення в експлуатацію — короткий, але дуже важливий період, що містить кілька критичних моментів. Передусім щодо термінів постачання техніки. Ідеальний варіант, якщо обрана модель є на складі продавця. Складніше — коли строки постачання обумовлюються завчасно, і техніка має бути доставлена прямо напередодні її експлуатації (наприклад, за тиждень перед посівною). Процес розмитнення — особливо враховуючи усю непередбачуваність «адаптивного карантину» в часи пандемії — може затягнутися. Додаймо до цього налаштування і введення в експлуатацію, щоб ваш агрегат опинився на полі у визначений вами час, про його купівлю доречно замислитися чи не за пів року наперед. Як і про запчастини до техніки. Особливо — класу люкс.

Хороший шум вилізе назовні

Звісно, від усього не перестрахуєшся й усе не пропишеш. Однак уміння взаємодіяти й стратегічно вибудовувати свою роботу є ключовим для всіх учасників ринку.
Фактично вже восени господарства активно діагностують і ремонтують свою техніку. Більшість аграріїв розуміє доцільність роботи на випередження, як і використання найоптимальнішої комплектації саме для свого господарства. Оскільки нині на ринку почастішали випадки підробок, особливо робочих органів сівалок, то пересвідчитися, чи купуєте оригінал, можна лише в офіційного постачальника. Як і отримати фахову консультацію щодо особливостей конструкції техніки, відмінностей в оснащенні агрегатів різного року випуску та надходження на ринок.
Кожен для себе вибирає стратегію. Та добрий господар однозначно застосовує правильні технології, наймає кваліфікований персонал і купує якісні запчастини.

Нехай там як, конкуренція таки робить свою справу: сервіс в агросекторі поліпшується. Суть цих змін у формуванні нової концепції й логіки обслуговування, у системних підходах до навчання операторів та інженерів. Властивості, ціна, функціональність — це дуже важливі параметри, за якими ми зазвичай оцінюємо сервіс. Та найбільша цінність проявляється лише згодом, коли людина може проаналізувати, чи комфортно їй було працювати з таким партнером і чи готова вона звернутися до нього знову.

газета “АгроМаркет”, вересень 2020 року

Усі авторські права на інформацію розміщену у газеті “АгроМаркет” та інтернет-сторінці газети за адресою https://agrotimes.ua/ належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону України “Про авторське право та суміжні права”.
Використання інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ