Агрономія

Упродовж 15 років бренд «Агрохімічні технології» супроводжує аграріїв у їхній щоденній праці, допомагаючи виростити якісний урожай із мінімальними витратами

«Агрохімічні технології»: працюємо заради завтра

«Агрохімічні технології»: працюємо заради завтра

Упродовж 15 років бренд «Агрохімічні технології» супроводжує аграріїв у їхній щоденній праці, допомагаючи виростити якісний урожай із мінімальними витратами. Почавши свій шлях із кількох однокомпонентних продуктів, нині компанія має солідне портфоліо із 60 перевірених виробничою практикою засобів захисту, серед яких і препарати власного розроблення, що не мають аналогів в Україні. Разом із портфоліо зростала й довіра аграріїв до вітчизняного бренду. Завдяки цій довірі АХТ увійшов у четвірку лідерів продажів ЗЗР у незалежні фермерські господарства.

Початок

Створення бренду «Агрохімічні технології» у 2008 році було своєрідною відповіддю на тогочасну економічну кризу в Україні, коли фермери надто потребували недорогих і надійних засобів захисту. Реалізувати запит аграріїв узялися засновники АХТ. Дешеві китайські засоби захисту, які вже були на ринку на той час, не завжди відповідали очікуванням фермерів, і головним викликом для АХТ стало створення саме збалансованих, стабільних і робочих продуктів. Так бренд «Агрохімічні технології» відкрив напрям R&D для вдосконалення рецептур аналогових засобів захисту, і, на відміну від компаній-імпортерів, став виробником з повним циклом створення продуктів: від власного розроблення рецептур до жорсткої системи контролю заводів-виробників. «Саме наявність власних, ефективніших (завдяки складнішій рецептурі та наявності ад’ювантів) розроблень вирізняла нас від інших компаній, які тільки імпортували готовий продукт із КНР», — говорять в компанії.

Завдяки такому підходу компанія швидко зростала, виробництво, яке починалося з виготовлення 10 базових аналогових продуктів, набирало обертів, і через 15 років бренд став одним із лідерів серед вітчизняних виробників ЗЗР.

Портфель

2018 рік у діяльності АХТ — це початок розробляння інноваційних препаратів, адже ринок потребував оригінальних рішень, а не тільки якісних копій. У 2020 році АХТ виводить на ринок ЗЗР перші унікальні продукти — фунгіцид Цимоксил і акарицид Піризокс. До речі, ці продукти досі не мають аналогів в Україні. А всього через три роки портфель АХТ налічує вже 10 продуктів з унікальними комбінаціями діючих речовин. Усі продукти АХТ створено спеціально під потреби українських аграріїв з урахуванням зміни структури посівів, цін на зерно і логістику, собівартості агровиробництва, погодних умов тощо.

Як технологічна компанія АХТ швидко реагує на потреби ринку. Наприклад, уже відомі продукти Регістан, Полігард, Флутривіт перевели у більш концентровані форми, що дає змогу зберігати продукти доступними для аграріїв на фоні здорожчання логістики. Така тенденція помітна й на ринку ЗЗР, і головний виклик виробників — зберегти ефективність продуктів, адже за підвищеної концентрації діючих речовин зменшується вміст додаткових речовин і ад’ювантів. Бренд «Агрохімічні технології» справився з цим завданням із властивим йому рівнем технологічності — у новій лінійці концентрованих продуктів використовують нові, потужніші ад’юванти, внаслідок чого ефективність продуктів є високою навіть за підвищених концентрацій д. р. Саме завдяки складу ад’ювантів десикант Регістан Ультра вийшов у лідери сегмена серед дикватів.

Іноді для поліпшення якості ЗЗР доводиться виходити за межі категорії. Наприклад, у портфелі АХТ є Вітамін Бор — борне добриво з кислою реакцією, що не знижує ефективність чутливих до лужного гідролізу препаратів у бакових сумішах (наприклад, більшість інсектицидів), на відміну від більшості інших борних добрив, які є лужними. Інший приклад — стабілізатор азоту N-Stab, інгібітор уреази для зменшення втрат КАСу та карбаміду, який був створений як відповідь на підвищення цін на азотні добрива у 2021 році.

Утім, базовий портфель бренду не втрачає попит протягом 15 років. Гербіциди Геліос, Мілафорт, Ореол Максі, інсектицид Канонір Дуо досі посідають топові позиції у своєму сегменті, незважаючи на велику кількість продуктів з аналогічними діючими речовинами. «Часто ми находимо в мережі продукти, підписані як “аналог Каноніра Дуо”, “аналог Регістан Ультра”, тобто споживачі сприймають наші продукти як еталон якості серед аналогів», — діляться в АХТ.

Виробництво

З часом змінилася і географія виробничих майданчиків АХТ. Нині заводи-підрядники працюють не лише в Китаї, а й в Індії та в Україні. Така диверсифікація дає змогу зменшити ризики від концентрації виробництва в одній країні, щоб і надалі бути надійним партнером аграріїв.

Утім, країна виробництва того чи іншого продукту жодним чином не позначається на його якості чи ціні для кінцевого споживача. «Кожна каністра АХТ — це уніфікована якість, перевірена роками. Для нас виробництво у Європі, Китаї чи Індії рівнозначне. Завдяки процесам, налаштованим у центральному офісі в Україні, виробництво в будь-якій країні світу може працювати за нашою рецептурою, технологічною картою», — наголошують в АХТ.

Розширення географії виробництва — саме та гнучкість, якої вимагають сучасні обставини, а здатність за потреби переносити обсяги виробництва з однієї країни в іншу, не втрачаючи у якості та гарантуючи ідентичність продукту, — визначна конкурентна перевага.

Надійність

Надійність і стабільність — головні переваги бренду АХТ. Так відгукуються про компанію клієнти-аграрії, які співпрацюють із нею вже 13–15 років. Загалом 35% фермерських господарств України є споживачами продукції бренду «Агрохімічні технології. Історія відносин АХТ із дистриб’юторами також побудована на довірі та надійному партнерстві. «Ми від самого початку обрали стратегію продажів через систему дистрибуції й завжди її дотримувалися, щоб сконцентруватися на виробництві якісного продукту», — зазначають в АХТ.

За 15 років роботи з багатьма дистриб’юторами в АХТ вибудувалися міцні відносини. Чимало партнерів мають у структурі продажів 70–80% продукції бренду, з багатьма співпраця триває понад 10 років. «Довіра не виникає сама собою, це — системна і дуже довга робота. Вона формується роками й не припускає помилок», — коментують представники бренду.

Напрям співпраці з агрохолдингами в АХТ почав розвиватись відносно нещодавно — 2021 року були закладені перші демоділянки, а вже за два сезони, у 2023-му, вдалі результати демо перетворились на масштабну співпрацю. «У нас немає мети продати в холдинги великий обсяг валових продуктів і конкурувати ціною. Холдинги зацікавлені в нових продуктах, власних розробляннях АХТ», — наголошують в АХТ. Наприклад, серед закупівель «Контінентал Фармерз Груп» велику частку становлять унікальні продукти Фунгісил, Фунгімакс, Еміприд, Тіаклотрин-М. Серед інших партнерів, таких як KSG Agro, UkrLandFarming, «УкрПромІнвест», «ЕпіцентрАгро» та інші, значна частка закупівель — фунгіциди Фунгісил і Фунгімакс. А, як відомо, саме довіра до групи фунгіцидів є важливим народним показником довіри до бренду.

Сьогодні

Ринок засобів захисту змінився. Нині український виробник дає рішення на рівні з топовими мультинаціональними компаніями, до того ж адаптовані до українських реалій і економіки. Якщо раніше у вітчизняного виробника можна було закрити тільки потреби базової технології, сьогодні портфелі українських брендів мають рішення і для вибагливих технологів, і для вузьких специфічних проблем.

Через війну трансформація ринку значно пришвидшилась. Уперше 2022 року частка мультинаціональних компаній становила меншу частину ринку (47%). Аграрії більше не бажають переплачувати за бренд, популярність, маркетинг і власну звичку. Натомість за 2022 рік обсяги продажів бренду «Агрохімічні технології» в грошовому еквіваленті виросли на 31% на фоні загального падіння ринку на 5%. Господарства почали ще активніше обирати на користь перевірених, надійних і стабільних продуктів.

За показниками першого півріччя сезону-2023 бренд «Агрохімічні технології» посів четверту позицію за обсягом продажів на незалежні фермерські господарства — одразу після основних транснаціональних компаній. «Ми й далі зростаємо сьогодні, під час війни, незважаючи на всі ризики. Адже наше зростання — це нові можливості для українських фермерів. Ми не стоїмо на місці. Навіть надійні, перевірені роками технології з часом потребують оновлень. Тому ми створюємо нові технологічні продукти, щоб давати аграріям ще ефективніші рішення», — коментують представники бренду АХТ.

Наприклад, у сезоні 2024 року на ринку з’явиться Трайдент (ВГ, трибенурон-метил 428 г/кг + флорасулам 160 г/кг + флуметсулам 137 г/кг) — новий трикомпонентний гербіцид, який значно підвищує ефективність, технологічність і зручність застосування, порівнюючи зі звичними базовими продуктами.

Також 2024 року очікуємо на Еміприд Про (МЕ, емамектин бензоат, 40 г/л + ацетаміприд, 60 г/л + біфентрин, 30 г/л) — прогресивний трикомпонентний інсектицид, який усуває найширший спектр проблемних шкідників на кукурудзі, соняшнику та ріпаку.

Ще одна новинка — Ауріс (КЕ, тебуконазол, 240 г/л + пропіконазол, 60 г/л + протіоконазол, 60 г/л), фунгіцид для максимально ефективного захисту від фузаріозу і септоріозу колоса, а також для захисту від найнебезпечніших хвороб листя зернових культур.

Завтра

Майбутнє для АХТ — це зростання разом зі своїми партнерами-фермерами. Незважаючи на труднощі, фермери працюють. Вони роблять це заради завтра: заради дітей, яким треба передати бізнес, заради розвитку, який навіть війна не повинна зупиняти, заради власного майбутнього. Ці три «завтра» надихають нас на роботу. Ми працюємо пліч-о-пліч, що допомогти їм забезпечити це «завтра», — коментують представники АХТ.

Не дивно, що саме агровиробники й фермери стали центром комунікаційної кампанії АХТ 2023 року. Відео, ролики на радіо та білборди по всій Україні — присвята українському аграрію, який працює, незважаючи на виклики. Заради завтра.

Поділитись:

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ