Агромаркет

В Україні заснували Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку

В Україні заснували Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку

Розпочав свою роботу Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку. Його засновниками стали компанія Syngenta в Україні та Проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку».

Серед ключових цілей Клубу стратегічних партнерів – наповнення українського ринку овочами й фруктами вітчизняного виробництва (на це знадобиться кілька років), підвищення якості продукції, підтримка впровадження систем стандартизації та сертифікації продукції, налагодження комунікації та взаємодії між гравцями, а також стабілізація вітчизняного ринку фруктів і овочів у цілому.

Клуб об’єднує всіх представників ринку: виробників, переробників, торговельні мережі,  рестораторів. Як наголошують засновники, головний акцент – саме на кооперації, кількісних обмежень немає. Правила клубу, його статут ще не прописані.

За оцінками Syngenta, загальна площа промислового вирощування овочів в Україні протягом останніх п’яти років зменшилася майже на 20% (із 202 тис. га до 167 тис. га), картоплі – на 25% (із 67 тис. до 50 тис. га).

За словами керівника підрозділу маркетингу засобів захисту рослин компанії Syngenta в Україні Миколи Довгаля, обсяг ринку засобів захисту рослин теж поступово знижується, а недостатнє застосування інтенсивних технологій і, як наслідок, отримання продукції низької якості й висока конкуренція, в тому числі імпортної продукції, призводять до скорочення українського ринку овочів та фруктів і втрати прибутків.

«З огляду на це ми вважаємо, що створення Клубу стратегічних партнерів плодоовочевого бізнесу – це необхідний крок уперед, – наголосив він. – Через регулярну комунікацію з різними учасниками цього ринку ми зможемо виявити нові перспективні напрями просування українських плодів і овочів як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках».

До того спільні дії учасників Клубу спрямовані на підвищення культури споживання плодоовочевої продукції в Україні – з точки зору безпечності і якості продуктів для споживачів, покращеного асортименту, вирівнювання сезонності в пропозиції, нових видів та форм пакування, переробки, передпродажної підготовки тощо, додав він.

Клуб пропонує допомогу у впровадженні міжнародних стандартів якості і безпечності продукції, насамперед GlobalG.A.P.та HACCP; підтримку розвитку потужностей для створення додаткової вартості плодоовочевої продукції та допомогу у розширенні ринків збуту.

Учасників знайомитимуть із сучасними підходами до ведення бізнесу, плануванням виробництва, юридичними й фінансовими аспектами, маркетинговими стратегіями та агротехнологіями, організовуватимуть навчальні поїздки і стажування, поширюватимуть кращі практики тощо.

Завдяки участі в Клубі торгові мережі, оптові ринки та навіть HoReCa матимуть можливість особисто відслідкувати якість продукції по всьому ланцюжку виробництва і переробки через тісний зв’язок із виробниками, в тому числі візити на виробничі підприємства.

«Вони зможуть спільно з виробниками підбирати культури і гібриди для цілорічної реалізації, узгоджувати терміни й обсяги можливого виробництва і поставок з урахуванням потенціалу сховищ і теплиць», – зазначив директор відділу маркетингу компанії Syngenta в Україні Костянтин Іванюк.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!