Україна вперше взяла участь у виставці Food ingredients у Японії
Українські компанії–виробники та експортери агропродовольчих інгредієнтів вперше взяли участь у виставці Food ingredients for taste Japan в рамках українського стенду.
Про це повідомляє Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства.
Як зазначається, участь у виставці взяли сім українських компаній:
- «Арніка Органік» – найбільший виробник органічної продукції в Україні);
- «Агро-Патріот» – лідер промислового вирощування часнику в Україні;
- «Альта країна» – експортер органічних заморожених ягід та сокових концентратів;
- Barbet – експортер органічних злаків, гороху, сої, нута, соняшникової продукції, льону, гірчиці, сочевиці;
- «Факторія-агро» – лідер з переробки гірчиці в Україні;
- GFK trading group – трейдер горіхами, насінням, квасолею, замороженими ягодами та овочами;
- AbiFarm – виробник равликів.
Очікується, що в 2020 році кількість компаній, зацікавлених у експорті своєї продукції на японський ринок, значно зросте.
«Передумовою організації українського стенду на виставці стали високі позиції України на глобальному ринку та значний інтерес японського ринку в імпорті інгредієнтів до продуктів харчування. Лише за перші 2 дні виставки українські компанії-учасники провели 248 зустрічей з потенційними імпортерами», – йдеться в повідомленні відомства.
Інформаційну та організаційну підтримку українській делегації забезпечило Посольство України в Японії.
Довідка
Виставка Food ingredients for taste Japan проходить 30 років поспіль в перших числах жовтня. За попередніми оцінками в 2019 році виставка прийняла 42 000 відвідувачів та 900 стендів експонентів. Food ingredients for taste Japan фокусується на 2 типах інгредієнтів: натуральні інгредієнти (овочі й фрукти, соки, злаки, бобові, фітопродукти, спеції, олії, молокопродукти, риба, яєчна продукція, м’ясо, інші), харчові добавки (приправи, ароматизатори, підсолоджувачі, стабілізатори, барвники, ферменти, засоби для покращення смаку).
Додати коментар