«Система управління експортними продажами» може спростити вихід агровиробників на світовий ринок
Українська плодоовочева асоціація (УПОА) презентувала «Систему управління експортними продажами». Одним із головних її завдань є підвищення впізнаваності українських виробників та зміцнення їх позицій на міжнародній арені.
Про це повідомляє УПОА.
«Усі контакти системи розподілені на дві категорії: українські виробники та імпортери. Кожен клієнт має власну картку, в якій зазначені коротка інформація про компанію, перелік товарів, які відповідно реалізує/закуповує, контактні дані представників компанії (ПІБ, посада, телефон, емейл), історія отриманих та відправлених листів, історія бізнес-процесів», – повідомив аналітик УПОА Семен Крамаренко.
За його словами, кожного тижня відбувається збір інформації від українських виробників стосовно продукції, яку вони прагнуть реалізувати на міжнародні ринки у вигляді індивідуальних пропозицій та здійснюється email-розсилка пропозицій.
Імпортери отримують повідомлення, залежно від переліку товарів, якими вони цікавляться. Кожна пропозиція містить інформацію про вид товару, сорт, калібр, об’єм, якість, пакування, місце відвантаження, ціну та термін постачання.
Представник компанії-імпортера має змогу переглянути сертифікацію компанії та фотографії товару за активними посиланнями в листі. Крім того, кожна пропозиція містить контактні дані особи компанії-виробника.
«На сьогодні представники УПОА мають одну з найбільших баз імпортерів плодоовочевої продукції, яка сформувалася за кілька років участі в міжнародних конференціях та виставках. Подібний механізм дасть змогу збільшити популярність української продукції в усьому світі та привернути увагу до вітчизняних виробників», – ідеться в повідомленні УПОА.
Додати коментар