Агромаркет

Сталі маркетингові стратегії наступного сезону працювати не будуть, - експерт

Сталі маркетингові стратегії наступного сезону працювати не будуть, - експерт

Сталі маркетингові стратегії наступного сезону працювати не будуть, про що свідчить відсутність укладених форвардних контрактів і вкрай низька активність зернотрейдерів.

Про це виданню AgroTimes розповіла заступник директора ProAgro Group Марія Колесник.

За її словами, зазвичай на цю дату в Україні мінімум 30% нового врожаю вже було законтрактовано, але сьогодні цей показник прямує до нуля. Як наслідок, за відсутності поставок українського зерна та олії світові ціни стрімко йтимуть вгору, тоді як внутрішні закупівельні в Україні, навпаки, стрімко падатимуть.

«Стрибок цін на зерно у світі вже став причиною заворушень у найбідніших країнах — і це тільки початок. Як розвиватимуться події у світі найближчі кілька місяців через глобальний брак продовольства — передбачити вкрай важко. Сьогодні ми можемо констатувати тільки те, що продовольча пшениця нового врожаю з поставкою в серпні 2022 року в портах Румунії або Франції контрактується за ціною від 370 до 420 дол. за тонну, тоді як торік аналогічні угоди укладали за ціною 270–280 дол. за тонну зерна», – констатувала Марія Колесник.

Нагадаємо, в Україні спостерігатиметься активізація будівництва нових елеваторів.