Агромаркет

Оригінальні карпатські продукти просуватимуть за підтримки Швейцарії

Громадська спілка «Карпатський смак» і швейцарсько-українська програма «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» уклали угоду про співпрацю. Вона має на меті підтримку просування оригінальних, справжніх, смачних продуктів із Українських Карпат під торговельною маркою «Смак Українських Карпат».

Про це повідомили у швейцарсько-українській програмі.

Громадська спілка «Карпатський смак» – професійне, неприбуткове об’єднання малих та середніх карпатських виробників із Львівської, Івано-Франківської, Чернівецької та Закарпатської областей для популяризації оригінальних продуктів під ТМ «Смак Українських Карпат». Вона заснована у 2012 році за підтримки Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO).

ТМ «Смак Українських Карпат» об’єднує 26 малих і середніх карпатських виробників і пропонує понад 300 маркованих продуктів: свіжі та витримані сири, молочні продукти, оригінальні м’ясні вироби, дикорослі рослини (гриби, трави) та продукти з них, мед і пилок, олію, зернові культури, фруктове варення, сиропи, рибу та вино.

Нова угода про співпрацю підтверджує ефективне партнерство і є початком наступного етапу: відтепер громадська спілка бере на себе провідну роль у промоційній діяльності та покращує позиціювання торговельної марки.

Підтримка Швейцарії полягає у зміцненні громадської спілки з послідовним підходом до розбудови її спроможності.

«Ми надаємо виробникам продуктів харчування – членам спілки «Карпатський смак» право на користування ліцензією ТМ «Смак Українських Карпат», що своєю чергою підтверджує високі стандарти якості та безпеки виробництва», – зазначила директор «Карпатського смаку» Галина Батюсь. – Лише після успішного проходження інспекції, під час якої оцінюється походження та якість товару, він може бути маркований логотипом якості «Смак Українських Карпат».

Довідка

Діяльність громадської спілки «Карпатський смак» здійснюється за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві з SAFOSO AG (Швейцарія).