Обсяги молочної торгівлі ростуть, але виручка експортерів падає - Андрій Ярмак
Виручка експортерів молокопродуктів в світі падає, зазначає експерт ФАО Андрій Ярмак.
“Обсяги світової молочної торгівлі зростають, але лише в тоннах – виручка експортерів падає.
Зараз вивчаю глобальну статистику торгівлі молокопродуктами. Завдяки низьким цінам та продовженню тенденції зростання виробництва – обсяги торгівлі несуттєво, але зростають. Також, згідно попередніх оцінок, зростає внутрішнє споживання в найбільших країнах-виробниках.
В Німеччині, наприклад, протягом останнього місяця роздрібні ціни на питне молоко впали на 10-15 центів за літр, а в магазинах велика кількість промо-акцій, на які дуже активно реагує споживач”,- написав Андрій Ярмак на своїй сторінці в соцмережі “Facebook” у середу.
За словами експерта, за два місяці поточного року, виручка провідних світових експортерів молокопродуктів впала на 8-15% в середньому, але тоннаж експорту зріс.
“По виручці (всі в мінус):
– Нова Зеландія – 8% (тоннаж зріс аж на 44%!)
– Німеччина – 13%
– Франція – 9%
– США – 12%
– Австралія – 17%
– Ірландія – лише 2%
Ну про наші мінус 50% я вже говорив.”,- зазначив Ярмак.
При цьому, на його думку, економлять на цьому, переважно, великі азійські імпортери.
“Японія витратила на 22% менше, Малайзія на 30%,, Індонезія – теж не 30%.Але статистика Китаю показує зростання вартості імпорту але не таке відчутне, як зростання обсягів, тому вартість теж знизилася. І поки що немає жодних позитивних новин для молочного ринку”,- резюмував експерт.
Додати коментар