Агромаркет

Визначено п’ять золотих правил логістики для ягід

Турбуватися про логістику до укладання угоди, призначати відповідального, прораховувати всі можливі варіанти доставки, обирати правильну упаковку та перевіряти документи до відвантаження. Такими настановами має керуватися експортер.

Про це АgroTimes розповів керуючий партнер Logistic Center LLC Михайло Дубенський. 

«Безперечно, головна мета для експортера – вийти на новий ринок, знайти партнера, укласти угоду. Тож проводиться чимала робота з маркетингу, просування продукції, участі у виставках, презентації через упаковку. І щойно підписана угода, виробник починає аналізувати логістичні моменти. Такий підхід є неправильним. Логістика для експортера не повинна залишатися на останньому місці. Багато роботи може бути зведено нанівець, якщо непродумана доставка. Потурбуватися про неї треба задовго до того, як буде укладена угода», — зауважив експерт.

Він також порадив призначати конкретну людину відповідальною за ту чи іншу угоду. Адже у великих компаніях питаннями продажу й логістики займаються різні відділи. При цьому обидва можуть не володіти нюансами, які були обговорені під час підписання контракту. І це не виключає ситуацію, коли вже після оформлення документів і навіть відвантаження спливе якась важлива подробиця й доведеться робити інші документи, пересувати терміни доставки тощо.

Також важливо мати кілька варіантів доставки, правильну упаковку, що не пошкоджується в дорозі, легко палетується та заощаджує місце в контейнері.

«Ніхто не розуміється на транспортних документах краще за митних брокерів як у країні, що відправляє вантаж, так і в країні, що отримує. Лише ці фахівці можуть указати на ключові моменти, через які товар має шанси застрягти на кордоні», — застеріг експерт.

Подробиці читайте у колонці Михайла Дубенського «П’ять правил логістики для ягід».

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!