Агромаркет
Головне:
Агромаркет

Китайські споживачі надають перевагу ультрапастеризваному молоку – дослідження

Поділитись:
Китайські споживачі надають перевагу ультрапастеризваному молоку – дослідження

Китайська асоціація з якості (CAQ) опублікувала результати Національного дослідження по рідкому молоку, проведеного компанією CCM. Результати дослідження свідчать, що порівняно з 2015 роком задоволеність китайських споживачів знизилася, у той же час змінюються вимоги до якості, пише cnchemicals.com.

Цього року основних висновків чотири. По-перше, змінилися такі характеристики, як задоволеність споживача, імідж бренду і сприйняття якості. Поки що зниження цих характеристик незначне, але вже можна говорити про тенденцію: споживачі надають значення якості і репутації молока. Також відмічається, що заходи з просування продукту при продажі мало впливають на лояльність споживачів, а підняття цін негативно впливає на рівень їх задоволеності.

Другий висновок – китайські споживачі надають перевагу ультрапастеризованому молоку (31,2% опитаних), за ним іде свіже (пастеризоване) молоко. Зростає популярність рідкого молока з наповнювачами – шоколадного, ванільного.

Третій висновок – споживачі надають перевагу рідкому молоку, сухе не користується популярністю. Рідке молоко вважають корисним за його поживні властивості, зокрема, вміст кальцію.

Четвертий висновок пов’язаний із пріорітетами дистрибуції. Дослідження показує, що китайські споживачі надають перевагу купівлі молока в супермаркетах. Друге місце посідають магазини поруч із домом, за ними йде доставка безпосередньо від виробника. Слід зауважити, що ринок електронних покупок в Китаї зростає, але молоко через Інтернет купують лише 2%.

Хоча відомо, що темпи зростання споживання рідкого молока в Китаї останнім часом сповільнилися, отримані в дослідженні дані свідчать про те, що зміни в уподобаннях споживачів відкривають непогані можливості для компаній, які бажають працювати на ринку країни.

Инфагро

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!