Агромаркет
Головне:
Агромаркет

Індекс споживчих настроїв українців знову покращився

Поділитись:
Індекс споживчих настроїв українців знову покращився

У лютому 2016 року споживчі настрої українців покращилися: індекс споживчих настроїв (ІСН) становив 54,1, що на 3,9 п. більше за січневий показник. Найбільших змін зазнав індекс доцільності великих покупок.

Про це свідчать дані дослідження споживчих настроїв в Україні, яке щомісяця здійснює GfK Ukraine.

У лютому 2016 року індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 54,1, що на 3,9 вище, ніж у січні.

Індекс поточного становища (ІПС) збільшився на 7,5 п., сягнувши позначки 50,9. Складові цього індексу змінились наступним чином:

— індекс поточного особистого матеріального становища (х1) склав 41,2, що на 2,7 п. вище, ніж у січні;

— індекс доцільності великих покупок (х5) зріс на 12,3 п. та встановився на позначці 60,5.

Індекс економічних очікувань (ІЕО) збільшився на 1,5 п., склавши у лютому 56,3. Усі складові цього індексу також зросли:

— індекс очікуваних змін особистого матеріального становища (х2) збільшився на 0,6 п. та дорівнює 55,6;

— індекс очікуваного розвитку економіки країни впродовж найближчого року (х3) збільшився на 1,8 п. та склав 43,8;

— індекс очікуваного розвитку економіки країни впродовж найближчих 5 років (х4) підвищився відносно січневого показника на 2,2 п. — до рівня 69,6.

У лютому покращилися очікування українців щодо можливого безробіття: індекс очікуваної динаміки безробіття встановився на позначці 152,8, що на 1,7 п. менше за показник минулого місяця. Натомість індекс інфляційних очікувань склав 187,8, що на 1,6 п. вище, ніж у січні. Очікування українців щодо курсу гривні впродовж найближчих 3 місяців погіршилися: індекс девальваційних очікувань збільшився на 1,5 — до значення 163,4.

«Зростання індексу споживчих настроїв відбулося, насамперед, завдяки відновленню індексу доцільності здійснення великих покупок після січневого падіння. Цей результат пов’язаний з тим, що всупереч очікуванням українців, девальвація не призвела до зростання рівня цін і, відповідно, до зменшення купівельної спроможності» — коментують аналітики GfK Ukraine.

Agravery

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!