Експерт назвав кілька інструментів у пошуку ринків збуту меду
Обираючи потенційні ринки збуту, експортерам меду варто сфокусуватися на споживачах, які купують органічну продукцію та сертифікувати свій товар. Також наразі доцільним буде користуватися онлайн-інструментами для пошуку іноземних партнерів.
Таку думку висловив експерт Офісу з просування експорту Олексій Грушецький.
«Я раджу звернути увагу на країни Європи, США та Близький Схід. У США актуальною є проблема ожиріння, тому там стараються вживати менше цукру. Це ж стосується і Близького Сходу, де дуже люблять солодке, і деколи наші виробники спеціально роблять солодші продукти для цього ринку», – відзначає експерт.
Він також пояснює, що наразі зростає інтерес до природних органічних і необроблених продуктів, одним із яких є мед. Також, у зв’язку з пандемією COVID-19, відзначається зростаючий інтерес споживачів до підвищення імунітету, зокрема, завдяки споживанню меду.
«У нас є кілька інструментів з пошуку потенційних партнерів онлайн. Перший – це Сорсингова платформа, де іноземні партнери шукають українські товари та послуги. Це фактично каталог українських виробників, яких ми верифікуємо і вносимо до нашої бази. Під час міжнародних заходів ми розповідаємо про можливість перевірки українських контрагентів, покупців і постачальників. Ця послуга безкоштовна, проте вона захищає контактні дані, ми налагоджуємо комунікацію та передаємо прямі контакти», – додає Олексій Грушецький.
Крім того, експерт нагадав, що Офіс з просування експорту є членом Європейської Мережі Підприємництва в Україні, до якої входить 65 країн світу. Вона має можливість розміщувати оголошення потенційних покупців і продавців.
Нагадаємо, процедуру акредитації експортерів на митниці спростили. Як повідомлялося, у світі зростає попит на мед.