Для своєчасного експорту зерна необхідно вдвічі більше вагонів
Потреба у вагонах-зерновозах для безперебійного перевезення зернових і олійних культур та продуктів їх переробки з урахуванням пікового навантаження в осінній період становить, за оцінками Українського клубу аграрного бізнесу (УКАБ), 22 тис. Це майже вдвічі більше від наявних сьогодні.
З 2017 року «Укрзалізниця» планує підвищити тарифи на вантажні перевезення (у тому числі зернові) на 25%. За оцінками УКАБ, це призведе до додаткових витрат на транспортування зерна для аграріїв на рівні 1,5 млрд грн.
Водночас «Укрзалізниця» озвучила плани з купівлі в наступному році 1070 вагонів- зерновозів, що дозволить покращити зернову логістику залізничними шляхами.
Якщо оновлення парку вагонів-зерновозів триватиме такими темпами, необхідної кількості зерновозів буде досягнуто лише через десять років, наголосив Тарас Висоцький, генеральний директор УКАБу.
«Для покращення ситуації з зерновою логістикою необхідно забезпечити максимальну ефективність використання наявних зерновозів, дотримання стратегії оновлення рухомого складу «Укрзалізниці» та заохочувати приватний сектор збільшувати кількість власних зерновозіві», ‒ вважає він.
Додати коментар