АМКУ дозволив «Сільпо» купити «Фуршет»
Антимонопольний комітет дав дозвіл ТОВ “Сільпо-Фуд” на придбання активів мережі супермаркетів «Фуршет» (концентрацію).
Про це йдеться в повідомленні Комітету.
«АМКУ проаналізував діяльність учасників концентрації у межах міст, на яких є перетин їх діяльності, а саме у Вінниці, Івано-Франківську, Калуші, Кам’янському, Камʼянець-Подільському, Коростишеві, Малині, Нетішині, Нікополі, Обухові, Полтаві, Прилуках, Смілі, Трускавці, Умані, Хмельницькому, Черкасах, Ірпені, Києві, Кривому Розі та Кропивницькому», – йдеться у повідомленні.
Антимонопольний комітет дійшов висновку, що в містах, де діють мережі, вони не досягають 30%, задіяні товарні ринки на цих територіях є досить висококонкурентними, учасники концентрації зазнають конкуренції з боку інших учасників регіональних ринків.
Але учасники концентрації відмовилися від набуття контролю над активами у населених пунктах, у яких частки були значними, а концентрація могла б призвести до обмеження конкуренції.
Враховуючи наведене, АМКУ прийняв рішення, що заявлена концентрація не призводить до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України і надав відповідний дозвіл.
Довідка: «Фуршет» – один з найстаріших продуктових рітейлерів України, перший супермаркет був відкритий в 1998 році в Києві. У 2011 році компанія нараховувала 108 магазинів, з яких у січні 2021 року залишилося 39.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована у 1998 році. Станом на вересень 2020-го нараховує 264 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Читайте також: Відкрито справу про банкрутство власника торговельної мережі «Фуршет»