ALVIVA GROUP виводить на ринок нову категорію хлібу

ALVIVA GROUP першою в країні запустила у виробництво нову категорію спеціалізованих сендвіч-хлібів British Sandwich під брендом КИЇВХЛІБ.
Про це повідомляє пресслужба групи компаній.
Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій ALVIVA GROUP в запуск нової продуктової лінійки сягнула понад 70 000 000 грн. Потенційний обсяг виробництва становить понад 1 000 000 упаковок сендвіч-хліба на місяць. На сьогодні виробнича лінія завантажена більш ніж на 50%.
Лінійка охоплює 6 продуктів: «Британський класичний», «Королівський мультизлаковий», «Рустикальний цільнозерновий», «Шотландський солодовий», «Англійський білий» та «Ірландський злаковий». Серед особливостей продуктів – цільнозерновий хліб з найбільшим вмістом цільнозернового борошна на ринку (36%) та хліби з додаванням борошна з пророщеного зерна (3,6%).
«Тостові та сендвіч-хліби є драйверами європейського хлібного ринку, демонструючи вражаюче зростання споживання. Зокрема, у Великій Британії та Данії цей сегмент виріс на 44% протягом лише 2022-2023 років. В Україні, де частка категорії поки що незначна (5% проти 15% у Європі), ALVIVA GROUP бачить значний потенціал для розвитку, – розповідає Дмитро ДАНИЛОВИЧ, CMO ALVIVA GROUP. – Завдяки інвестиціям у автоматизацію виробництва та безкомпромісній якості продукції, група утримує першість в цій категорії з 2021 року з часткою ринку близько 50%. Наша актуальна мета – розвивати категорію, пропонуючи українцям високоякісні продукти, що відповідають світовим трендам та потребам динамічного сьогодення».
Лінійка вже представлена на полицях усіх національних торгових мереж.
Довідково:
ALVIVA GROUP – міжнародна група компаній сфери харчових технологій та послуг, об'єднана спільним менеджментом, стратегією та місією – “Сприяти здоров'ю і добробуту споживачів шляхом виробництва якісних, смачних та доступних продуктів харчування”. До складу створеної у 2024 році групи входять компанії лідери галузі, такі як КИЇВХЛІБ і Київмлин, а також інноваційні та молоді: Tarta, Uni Blend, UNILOGISTICS, тощо. Продуктовий портфель групи наповнений брендами, які вже завоювали прихильність споживачів: СУПЕР ТОСТ, КИЇВХЛІБ, Tarta, Tendi, Norden Brod, British Sandwich, Київмлин, Lagoda. Серед ключових партнерів групи – Lagoda, АВЕНТИН, Zakupivli.com та найбільше українське борошномельне підприємство Столичний Млин. З річним грошовим оборотом, що перевищує 9 млрд грн, сплаченими до державного бюджету податками та зборами на суму понад 1 млрд грн та штатом у більше ніж 6000 співробітників (станом на 2024 рік), ALVIVA GROUP є одним із провідних гравців харчової промисловості України. Географія експорту групи охоплює 30 країн світу. Земельний банк групи нараховує понад 2 000 гектарів.
Нагадаємо, перша українська поличка з’явилась у канадській мережі Loblaws.