«Агротрейд» розширив географію експорту власної продукції до 20 країн
Група компаній «Агротрейд» експортувала у 2019/20 МР понад 300 тис. тонн органічної та конвенційної продукції в 20 країн світу. Основними імпортерами стали Єгипет, Туреччина, Іспанія, Ліберія та Китай.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
«Цього року українські трейдери стикнулися з нестандартними викликами: пандемія, коливання цін, падіння гривні. Втім, завдяки низці правильних рішень для групи «Агротрейд» 2019/20 МР пройшов успішно», – йдеться в повідомленні.
Так, значну частину кукурудзи компанія продала, уклавши форвардні угоди ще в лютому 2019 року.
«Продаючи продукцію на початку року з відвантаженням, запланованим на жовтень-листопад, ми заздалегідь забезпечили логістику й уникли залежності від осіннього зниження ціни на кукурудзу. А під час карантину необхідно було прийняти рішення щодо продажу залишків кукурудзи та пшениці. Ми вирішили почекати й не прогадали», — розповідає директор департаменту зовнішньої торгівлі компанії Андрій Бут.
Щодо органічної продукції, то цього року найбільші партії відправилися до Нідерландів і Норвегії, також серед покупців були компанії з Ізраїлю та Німеччини. Загалом в ці країни експортовано 5,252 тис. тонн органіки. Особливий попит мали пшениця та кукурудза.
За словами Андрія Бута, в Україні органічна продукція не популярна, тому основним її ринком збуту для «Агротрейду» залишається ринок ЄС. Втім, конкурувати на ньому стає дедалі складніше. Особливо це стосується фуражних зернових.
«Кількість місцевих фермерів, які вирощують органіку, збільшується. До того ж, європейцям простіше купити продукцію, виготовлену в ЄС, тому доводиться конкурувати ціною і підтримувати належну репутацію, щоб мати довіру покупців», – розповів Андрій Бут.
Наступного року компанія має намір експортувати органічні соняшник і кукурудзу в США та Канаду. Для цього вже було подано заявку на отримання відповідного сертифікату.