За епідемії коронавірусу зростає попит на продукти, що містять пробіотики
Азія переживає спалах коронавірусу, випереджаючи Європу. Зважаючи на проблеми, з якими стикаються країни регіону (до прикладу, Японія) можна визначити, що буде далі.
Так вважають у компанії GlobalData, яка займається аналізом даних.
«Коли ситуація з впливом COVID-19 затягнулася, споживачі почали шукати продукти, які, на їхню думку, могли б захистити їхнє здоров’я в цілому, – розповів Мітсу Коніші, старший аналітик з інновацій GlobalData. – Прикладом у Японії може бути натто – , ферментовані соєві боби, яких постійно не вистачає з початку спалаху коронавірусної хвороби».
Натто відомі своєю користю для здоров’я, особливо впливом на зниження рівня холестерину, а також як продукт, багатий клітковиною, пробіотиками і вітаміном К2.
Також добре продається йогурт – продукт, який зазвичай пов’язують зі здоров’ям кишечника й посиленням імунітету.
Як повідомлялося, для виробників молока в ЄС пропонують створити аварійну схему для утилізації молока.
Додати коментар