CRM покращила наші комунікації
Ми ставимося до пайовиків як до своїх партнерів, зацікавлених у тому ж самому, що й наша компанія, — це розвиток, збільшення інвестицій та прибутку. Маємо більший прибуток — люди отримують вищу орендну плату (більшу, ніж зафіксована в угодах), а також інші соціальні бонуси.
Програма соціального партнерства, яку реалізовує компанія, передбачає максимально індивідуальний підхід до наших стейкхолдерів. Ми виходимо з того, що село, по суті, є такою собі територією з обмеженими можливостями. У сільських мешканців менше можливостей отримати якісне медичне обслуговування, якісну освіту, належний побутовий сервіс тощо. Тому ми вирішили розширити можливості сільських територій. Ключовим напрямом обрали забезпечення селян доступним і якісним медичним обслуговуванням. Крім того, ми надаємо нашим пайовикам можливість влітку разом із малечею відпочити й оздоровитися на узбережжі Азовського моря. Тільки протягом сезону 2019 року наша база відпочинку прийняла близько 900 пайовиків і членів їх родин. Зазначу, що вартість такої путівки не входить в орендну плату і не віднімається з неї, тобто всі витрати покриваються з соціального бюджету компанії.
У населених пунктах, де працює HarvEast, разом з місцевими органами самоврядування організували роботу комунальних підприємств, забезпечили їх технікою, коштами для розвитку. Сьогодні ці підприємства надають послуги нашим пайовикам за цінами, що суттєво нижчі ринкових.
У нас успішно діє програма із залучення компаній-партнерів до обслуговування пайовиків на пільгових умовах. Нещодавно до такої програми підключилася мережа заправних станцій «Паралель», торговий комплекс «Епіцентр», аптеки «Ілліч-Фарм». Цього року для кожного пайовика випустили дисконтну-бонусну картку, за якою він може отримати у партнерів суттєві знижки чи бонуси. Маємо намір невдовзі запропонувати пайовикам індивідуальні пакети мобільного зв’язку, які будуть принаймні вдвічі дешевші за наявні.
Остання наша новація: ми відкрили для пайовиків інформаційну лінію, зателефонувавши на яку вони отримують всю інформацію про діяльність компанії та доступні для них можливості. Зателефонувавши на лінію, пайовик потрапляє до оператора, який проконсультує його з будь-яких питань. Комунікацію суттєво покращила СRM-система, що систематизує і зберігає дані про всю історію взаємодії компанії з конкретним пайовиком, з яких питань він звертався до нас раніше і як ці питання вирішувались, коли і як йому виплачувалась орендна плата тощо. Наявність такої системи значно спрощує спілкування компанії і пайовика.
Плануємо запровадити ще й персональний кабінет пайовика на вебсайті HarvEast. Тоді людина зможе в будь-який час у своєму онлайн-кабінеті побачити ту саму історію відносин із компанією, умови договору оренди й умови його продовження, послуги, якими скористалася, а також послуги, доступні на поточний час.
Більша частина чинних договорів з оренди земельних паїв, а їх у нас тільки у Донецькій області близько 16 тисяч, закінчується в 2022–2023 роках. Разом із тим не менше 75% договорів укладено з правом продовження оренди до 2030 року. Наразі ми виграємо в конкурентній боротьбі з іншими орендаторами. Люди йдуть зі своїми наділами до нас, віддаючи перевагу прозорим і порядним стосункам з публічною компанією.