Якісне українське яблуко у супермаркетах за кордоном позиціонують окремо
У минулому сезоні з 14 країн, до яких експортувалося вітчизняне яблуко, восьми вперше дізналися про те, що Україна є виробником яблук.
Про це заявив голова Української асоціації аграрного експорту Дмитро Крошка.
Основними постачальниками якісних яблук на експорт стали дрібні виробники – які мають 50-100 га саду, наголосив він. За рахунок свого невеликого розміру вони забезпечують виробництво якіснішої продукції, додав Дмитро Крошка.
«Виявилося, що українське яблуко настільки відрізняється від яблук із інших країн, що навіть на полицях супермаркетів воно стоїть окремо – такі ж сорти, але окремо, – розповів він. – На цінниках зазначають «Традиційний Фуджі» та «Солодкий Фуджі з України»».
За словами Дмитра Крошки, посли України за кордоном активно долучилися до піару вітчизняної агропродукції, розшукали її у місцевих торгових мережах.
Додати коментар